Speck skrev 2014-10-06 14:36:49 följande:
Liil: hoppas fortfarande! När har du bim?
Calabalic : va härligt att testerna blir starkare! Mensvärk kan ju vara växtvärk...
Lisa: försök finn tröst i att det är åtminstone positivt, det kommer nog gå bra.
Ego: min cykel är mellan 21-28 dagar så jag har trots bara på RD 5 börjat noja. Räknade igår ut att de senaste 13 månaderna så har min cykel varit i snitt 24,4 dagar. Det borde betyda att jag inom denna vecka vet om det gått vägen. Va nervös jag blev när jag insåg det...
Jag har knappt nått hopp kvar alls. Idag är det Hade äp den 22a sep så min bim är här i dagarna, svårt att veta exakt dag. Men känner hela tiden att mensen verkligen snart kommer igång. Har i dag pratat med Fertilitetskliniken och hon sa att så länge det inte är vanlig mens så finns hoppet (det jag har än så länge är långt långt ifrån vanlig mens, utan då bara liten blödning) jag har testdag på måndag den 13e och fick till svar att jag kunde test på fredag om jag så ville. Men jag tror att innan dess har mensen kommit igång ordentligt. Att detta skulle vara psykiskt påfrestande hade jag redan ställt in mig på att att det skulle vara så som det verkligen är hade jag aldrig kunnat föreställa mig.