LinneaSvea skrev 2015-03-30 11:33:13 följande:
pco, vad är det för klister? Kan man använda det när man kör naturligt också? Vart beställde du det?? Berätta gärna mer!
Saturnus, vart går du i DK, är det något du kan rekommendera? Vad kostar det? Jag har gått på akupunktur i ett år med en massa konstiga örter men på mig har det tyvärr inte funkat men jag vet flera som det funkat på. Eller rättare sagt vet man ju aldrig vad det är som funkar när/om det nu tar sig. Jag har också kassa ägg, har haft lätt att bli gravid tidigare, alltid med hjälp av pergotime men nu vill det verkligen inte lyckas....
Absolut kan man använda det i naturlig cykel oxå :) det är ett sk klister som används vid ivf i Danmark som ska få de befruktade äggen att fastna lättare. Tänk dig ett kardborreband och när det är nytt så fastnar det bra men när det är utslitet så fastnar det rn stund för att sedan släppa taget ( den jämförelsen fick jag) och vissa befruktade ägg har lättare för att få fäste än andra så därför används detta. Det sök på nötet så är det bara att beställa ( fructus femina) lycka till