MiWe skrev 2014-09-21 09:55:30 följande:
Bästa är nog att försöka fylla dagarna med annat, tiden går verkligen extremt långsamt annars.
Tror inte du ska oroa dig, ljusbrun flytning hade jag med vid RD8 tror jag det var. Mensvärk kan ju vara lutinus lika gärna (eller vilket progesteron du har fått).
Jag tjuvtestade första ggn på RD11, för jag tänkte fel och tänkte att ovitrellen skulle kunna ge falskt plus till rd10. Men det var ju egentligen lugnt från RD8 ju. :)
Ja, i veckorna när man jobbar så går det ju rätt bra att fördriva tiden :) men värre på helgen när man har lite mer dötid.
Mjo, det är lutinus jag fått. Men kände inte av lutinusen förra gången och då fick jag den eländiga mensen vid ruvardag 16. Men det kan väl säkert vara olika från gång till gång. De där jäkla tabletterna får ju en att tro att man fått mens varenda gång den rinner ut.. :(
Så egentligen borde man kunna tjuvtesta redan nu utan att få falskt resultat alltså? Har tänkt att jag ska försöka uthärda någon dag till, man vill ju gärna inte förstöra det lilla hopp som finns med att få ett negativt testresultat..