ikala skrev 2014-09-01 15:34:41 följande:
Maka men måste få lov att bli frustrerad, bitter, arg och besviken. Jag började till och med att gråta hos min gyn förra veckan.
Hela tanken med en grupp här är att få nånstans att ventilera allt bra och dåligt.
Jag var hos gyn igen idag, höjde ju från 50iu till 75iu förra veckan. Det har inte hänt nånting på 1 vecka och från och med imorgon ska jag spruta 100iu, slipper åka på nått mer besök den här veckan utan har ett inbokat nästa måndag. Nu har jag 14:- kvar till högkostnadsskyddet slår i högsta taket.
Håller verkligen tummarna för dig!
För oss blir inte det aktuellt. Sambon prov var inte bra. Så vi hamnar i kö till ivf. Så vi måste återigen vänta.
Fördelen är väl att det går under vårdgarantin, men det är likväl i värsta fall 3 månader som vi måste vänta.
Då vi inte får adoptera pga att jag är manodepressiv är detta sista alternativet för oss. Och i slutändan kommer det bli en kostnadsfråga om det inte skulle på de fria försöken.
Jag kommer nog att hålla låg profil i denna tråden ett tag. Orkar inte läsa.. Förlåt, jag önskar er verkligen all lycka!