Lillajag86 skrev 2014-08-19 22:43:55 följande:
Mmm, så himla hemsk känsla det där. Känner mig inte "kvinnlig" längre. Hela meningen med livet (för min del iallafall) försvann på något sätt efter i torsdags.
Troligtvis blir det ivf med pgd för våran del. Och det gör mig inte gladare. Chansen att bli gravid med ivf tycker jag inte är så stora och med ivf med pgd är chansen ännu mindre.
Hoppas att utredningen går snabbt för eran del så ni snart får sätta igång.
Samma här. Känner mig inte som "en riktig" kvinna. Som grädde på moset fick jag reda på att en kollega är gravid nyligen. Det tog ett tag innan jag lyckades känna glädje för hennes skull. Som tur är vet hon om vår situation och förstod varför jag inte blev sådär glad som alla andra.
Han ska lämna prov nästa vecka. Åh skjut mig vad tiden går långsamt!!!
Jag vill väldigt gärna vara glad för er som fått börja med sprutorna redan, men jag är not in a happy place just nu. Ge mig nån dag..
Verkar dock som att jag har mens på g.. Vul visade en stor slemhinna så är väl den som behagar att komma ut.
Funderar på att ringa dem och fråga om jag inte kan börja med sprutorna redan nu när jag får blödning naturligt. Så slipper jag de extra hormonerna.