• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • Lectin

Fnissar åt mammaves mensfixering.

Så alla har vi passerat bim men ingen av våra kroppar beter som man skulle förvänta sig! Kanske vi ändå plussar alla tre!? Jag är just idag obotlig optimist och tror att vi är på G!

• mammave

Haha, vet inte hur det blev så :-P Knäpp telefon och knäpp mens.

Ja, visst vore det häftigt om alla tre plussade efter konstigheter, men är tyvärr inte lika optimistisk som dig, Lectin.

• Lectin

Jag fortsätter hålla tummarna för oss alla och tänka positiva tankar.

• Lia_78

Ingen mens för mig än... bara den lilla halv mens blödning. Jag har en mens fixering med just nu.

Brösten ömmar till och från hela tiden. Stickningar/hugg i äggstockarna/livmodern. Rapar och fiser mer än vanligt :))). Fick inte i mig hamburgare i lilla menyn igår, tyckte den var så äcklig. Fick nästan upp maten nu ikväll.

Killen börjar bli orolig för mig nu. Han tycker jag ska VC eller nåt snart.

Grymt trött både idag och igår. Men det kan bero på att det är mycket på jobbet eller min fibro som spökar.

Ska vila ordentligt på måndag då jag ska ha en hel dag på "landet".

• Lectin

Åh Lia_78, hoppas hoppas det beror på något riktigt bra. Håller tummarna. Tänker du testa igen?

• Lia_78

Godmorgon brudar.

Vaknade med mens. Bara ta nya tag nästa gång.

Känner mig inte så bitter ändå.

• Lectin

Asch då Lia_78! Men skönt med klara besked.

Varken mens eller plus här. Försöker vara positiv och tänka att jag kanske bara plussar sent men idag är jag långt ner i motsatta änden av gårdagens optimism och  tror bara att min kropp återigen har lurat mig att tro att jag haft ägglossning. Jag har ju fått utslag på äl-stickor tidigare utan att det blev något av det, varken mens eller plus. Kanske är det samma sak igen?

• mammave

Lia: vad tråkigt

Lectin: du som var så positiv igår, dumma kropp som ställer till det

Jag fick yttepytte rosa på pappret idag, men annars inget. Jag fattar ingenting :-S Funderar på att testa igen om den inte sätter fart, men osäker på hur länge jag bör vänta för att vara helt säker på resultatet?

• Lectin

Mammave: På två dagar hinner hcg-mängden dubbleras brukar man väl säga så det kunde ju vara läge imorgon igen. Då har det väl gått tre dygn eller?

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea