• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • limegrön

Här händer inget alls. Testade imorses igen, negativt såklart. Inga känningar åt ngt håll. Hade mensvärk för några dgr sedan men nu känner jag inget.

• Lectin

Frustrerande limegrön! Hoppas du får ett plus om några dagar. Håller alla tummar!

• limegrön

Ja riktigt frustrerande...har inga grav symptom alls så det känns ganska hopplöst

Hur går det själv Lectin, har flytningarna upphört?

• Lectin

Nej de är fortfarande svagt svagt svagt rosa men inga blodstrimmor som precis de första hade.

• Lectin

När var det du testade igen med äl-test och fick positivt förresten limegrön? Kan ju ha varit då du hade äl så att det var senare, eller? Vad har du haft för äl-symtom?

• limegrön

Då hoppas vi på att det betyder ngt bra Lectin.

Det var 8 dgr sen jag fick pos äl test för andra ggn. Dag 23 i cykeln. Jag har allt tänkt den tanken oxå, kan det ha varit den "riktiga" äl som kom så sent? För isåfall har jag ju inte bim förrän nästa lördag med en cykel på 38 dgr. Ja det lär jag ju snart märka isf.. en evig väntan hela tiden...gah..

• limegrön
    Iskristall skrev 2015-03-02 11:59:46 följande:

Vi fortsätter och håller tummarna limegrön!!!

Tack!
  • Lia_78

Hej på er alla igen. Blir tokig på allt googlande jag har gjort den senaste tiden och glömt bort denna tråd lite.

Det där med att få till sexandet när man inte bor ihop kan vara svårt ibland.

Men kanske fick vi till det denna gång. Har lite svårt att känna av äl.

Men enligt appen jag har så skulle jag ha äl den24/2 men jag tror att det var mer runt den 22 för då var jag extremt sex sugen och väldigt "slemmig" ( men det kanske man är innan äl. Har ingen koll på det riktigt)

Sexade iallafall som tokar både den 21 o 22. Öm i bröstvårtorna den 23-26 och tror jag har det efter äl och 0 sugen på sex då.

Låter det luddigt?? :)

Den lördag den 28de fick jag ont i brösten istället. Ömmar så in i helvete och gör det fortgarande.. allså i 5 dagar nu.

Ska ha mens nu den 10de så några dagar kvar.

Så snälla hjälp mig att tyda dessa tecken och symtomer. Första gången jag verligen skriver upp allt i min app. Har haft lite molande värk de senaste dagarna. Typ som mensvärk, tycker det är lite tidigt för det.

Har läst all som har skrivits här.( har varit en del roligt) Jo vi är nog allt lite knäppa hela högen annars hade vi inte varit här inne. ;)

Grattis till +en och fortsätt köra på ni andra.

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea