• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • Lectin

Lia_78: Svårt det där med symtom när man inte vet hur det brukar vara vanligtvis. Dina symtom kan antingen vara pms eller preggosymtom i mina ögon. Håller tummarna!

Mammave: hej hej! *vinkar*

limegrön: hur går det? Jag är sååå nyfiken!

För egen del tickar dagarna så oerhört långsamt... testdag på onsdag.
    Molvärk, ja tills för några dagar sedan när den försvann.
    Illamående, japp.
    Galet trött, japp.
    That's it. Och allt är symtom jag "brukar" ha före mens när jag verkligen känner efter och analyserar.

• limegrön

jo här kommer lite uppdatering, i onsdags fick jag en rosa flytning så tänkte nu kom mensen. brukar ha lite spottings dagen innan den "riktiga" mensen kommer. Men mensen har fortf inte kommit igång. Idag kom lite lite rosa igen plus lite brunt. Så vet inte vad som händer.

Lectin: håller tummarna att det är grav.symptom och inte mens.symtom.

• Lectin

Åh limegrön jag hoppas hoppas hoppas för oss! Min skruttkropp har också skyltat med rosaröda flytningar nu ikväll...

• Lectin

Hur går det limegrön? Mina rödrosa försvann igen direkt men värken/ömheten över livmodern är tillbaka idag. Kan inte låta bli att hoppas och tro men det går förstås upp och ner med humöret...

• mammave

Hej! Tog aldrig paus som jag tänkt denna månad och har BIM imorgon. Har flera grav/menssymptom denna gång. Lite illamående (kan vara inbillning ) och mensvärk (mer än vanligt) och när jag nös förur högg det till i nedre delen av magen. Var tvungen att skriva av mig så jag inte börjar hoppas för mkt.

Lectin: hmmm, att de försvann låter ju lovande

• mammave

Limegrön: såg att du passerat BIM. Hur går det med det rosa?

Lectin: när har du BIM? Stod april???

• mammave

Limegrön: såg att du passerat BIM. Hur går det med det rosa?

Lectin: när har du BIM? Stod april???

• Lectin

Mammave: har bim på onsdag men har bara varit inne från mobilen och BIM-lista blir så ful när jag ändrar från mobilen! Har liiiite dåligt samvete att jag inte ändrat. Jag skulle också pausa ett tag men fick plötsligt äl och kunde inte bara släppa det. :$

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea