• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • mammave

Nej, jag har ju inte heller ändrat

Hihi, förstår att du inte kunde pausa då ju. Hoppas på plus på onsdag Ska du testa ngt?

• Lectin
    mammave skrev 2015-03-08 20:13:54 följande:

Nej, jag har ju inte heller ändrat

Hihi, förstår att du inte kunde pausa då ju. Hoppas på plus på onsdag Ska du testa ngt?

Har test hemma och är som vanligt sugen på att tjuvstarta men jag ska försöka hålla mig till onsdag. Du då? Ska du testa?
  • Lia_78

Super spännande att läsa om alla symtomer.

Mina bröst ömmar fortfarande. Rosa flytningar efter sex i helgen. Fick kräkkänningar både igår kväll och nu ikväll. Mådde alltid illa och kräktes på kvällarna när jag väntade dottern.

Har BIM nu på tisdag och vet inte om jag vågar testa. Men kan nog inte hålla mig så länge till.

• mammave

Lia_78: spännande. Jag har BIM idag men vågar inte testa idag iaf

Många som har BIM nu

• Lectin

Tänker på dig och håller tummarna idag mammave!

Lia_78: Det låter ju lovande! Håller tummar för dig också! Ja, visst är det spännande att vara flera som väntar och längtar tillsammans?!

Jag ska till sjukgymnast idag och tänkte att om ifall att så kan det ju vara bra att kunna säga till.... så jag testade.... Men det var blankt som väntat.

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea