• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • Lectin
    VeronikaK skrev 2015-04-14 15:19:15 följande:

Vad bra, då är det ju på g i alla fall. :)

Här verkar faktiskt (peppar, peppar) blödningarna ha slutat så kanske börjar det bli normaltillstånd här snart.

Så bra! Hur mår du då?
  • VeronikaK
    Iskristall skrev 2015-04-16 20:50:03 följande:

Heja er Lectin och VeronikaK

Tack! Jo, jag mår okej. Fortfarande så himla trött bara, men det ska väl ge sig.

Fast jag ropade hej för tidigt visade det sig. I dag kom nya blödningar, tre veckor snart efter missfallet. Så jag får nog vänta lite med att få ihop det med mannen. Och äl och sånt lär väl dröja antar jag. 
  • Lectin
    Iskristall skrev 2015-04-16 20:50:03 följande:

Heja er Lectin och VeronikaK

Tack!

Trist VeronikaK.
  • mammave

Nya försök här, men min mens har ju varit knäpp två ggr nu och bara varat en-en o en galv dag Så ngt knas är det med den Ska upp på koll imorgon pga det.

VeronikaK: men då är det nog på gång att ta slut iaf. Hoppas du får ett snabbt plus efter mf.

• mammave

Nya försök här, men min mens har ju varit knäpp två ggr nu och bara varat en-en o en galv dag Så ngt knas är det med den Ska upp på koll imorgon pga det.

VeronikaK: men då är det nog på gång att ta slut iaf. Hoppas du får ett snabbt plus efter mf.

• VeronikaK
    mammave skrev 2015-04-19 21:46:57 följande:

Lycka till i morgon mammave och Lectin!

Hoppas också på ett snabbt plus eller ett plus öht skulle sitta fint. Jag väntar mig inget snabbt i alla fall, inte på ett sånt här gammalt ök. ;)
  • Lectin

Tack!
    Har haft äl-symtom under helgen och en väldigt tydlig ökning i styrka på äl-testen. Dagens äl-test var så nära positivt det går utan att vara det tror jag! En stor fin äggblåsa syntes dessutom på ultraljudet så nog är det äl-tid alltid! Om inte jag får fullt utslag på äl-test ikväll eller imorgon så har jag fått recept på äl-spruta att ta imorgon kväll. Det blir isåfall första gången för mig. Vet inte ens riktigt vad det är men antar att det är något som ger den sista lilla hormonskjutsen så att ägget släpper.

Jag håller tummar för dig också mammave!

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea