• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • GrönaDruvan
    Lectin skrev 2015-08-06 12:56:15 följande:
    Äsch då GrönaDruvan! Har du blött idag också? Har du testat nåt mer? Jag brukar räkna från när det drar igång ordentligt men markerar även pytteblödningarna i kalendern så att jag kan se eventuella mönster.
    Fortfarande ingen mens...bim +7....
    Får försöka tänka positivt, slipper ju mensen i Turkiet om den blir sen! Någon dag till så blir det ingen mens när jag är där!
    Annars är det ju rätt trist det här....vad händer?
    Blir lite blodblandat när jag känner på livmodertappen, så troligtvis är det på gång ju.
    Inget plus på Stickan i förrgår iaf.
  • Iskristall

Lectin och gröna druvan: Hur går det för er? Jag fortsätter hålla tummarna hårt för er!

Själv har jag, döm av min förvåning, hittat ägglossningsflytningar här på morgonen! CD10 redan!!! Jag som brukar ha sena ägglossningar pga pco, har fått stora förhoppningar om att få en tidig äl. Hoppas inte kroppen nu bara gör ett försök till äl som sedan avbryts av nån anledning :-/

• Lectin

Stiltje här. Inte testat idag och ingen mens än.

Spännande med tidig äl! Allt som avviker från det normala är bra när man hållit på länge!

• Iskristall
    Lectin skrev 2015-08-08 10:11:27 följande:

Stiltje här. Inte testat idag och ingen mens än.

Spännande med tidig äl! Allt som avviker från det normala är bra när man hållit på länge!

Ja visst är det! Allt för att hålla förväntningarna uppe!

Hoppas din mens håller sig borta!

Tittade i bim tråden för att uppdatera mig om ditt bim-datum och inser att de första bebisarna bör släppas av storken i de närmaste om de redan inte kommit?!
  • Lectin

Oj redan? Ja tänk va tiden går... Hoppas de har det bra våra gamla trådisar.

• Iskristall
    Lectin skrev 2015-08-08 12:42:48 följande:

#@%*¥§* Ja mensen var åtminstone punktlig...

Nej men fyy vad tråkigt! Inte den här månaden också!! Skit
  • emjh
    Lectin skrev 2015-08-08 12:42:48 följande:

#@%*¥§* Ja mensen var åtminstone punktlig...

Ånej vad trist. :(
Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea