• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • samt78

Jag är 37 år, har två barn som är 7 och 3½ år gamla.
    Har försökt få till en trea sen slutet av sommaren, har gjort 4 försök hittills.

Ettan kom till på första försöket och tvåan på andra försöket och jag hade trott att det skulle gå fort även denna gång men vi ger inte upp hoppet för det!

• Iskristall

[quote=75989027][quote-nick]Fsake skrev 2015-11-11 11:51:30 följande:[/quote-nick]Tog ett test imorse bim-4 som var svaaagt positivt! Ska iväg nu och köpa fler test och ta ett nytt imorn. Hoppas![/quot

Å vad roligt! Tummarna hålls för fler positiva, starkare test!

• Fsake
    Iskristall skrev 2015-11-11 13:10:10 följande:

[quote=75989027][quote-nick]Fsake skrev 2015-11-11 11:51:30 följande:[/quote-nick]Tog ett test imorse bim-4 som var svaaagt positivt! Ska iväg nu och köpa fler test och ta ett nytt imorn. Hoppas![/quot

Å vad roligt! Tummarna hålls för fler positiva, starkare test!

Tack! Uppdatering kommer :)
  • Lectin
    Fsake skrev 2015-11-11 11:51:30 följande:

Tog ett test imorse bim-4 som var svaaagt positivt! Ska iväg nu och köpa fler test och ta ett nytt imorn. Hoppas!

Åh så spännande! Håller tummarna och väntar ivrigt på rapport.
    samt78 skrev 2015-11-11 13:52:37 följande:

Jag är 37 år, har två barn som är 7 och 3½ år gamla.
    Har försökt få till en trea sen slutet av sommaren, har gjort 4 försök hittills.

Ettan kom till på första försöket och tvåan på andra försöket och jag hade trott att det skulle gå fort även denna gång men vi ger inte upp hoppet för det!

Välkommen och stort lycka till! Hoppas det tar sig fort så du slipper grubbla.
  • Lectin
    Fsake skrev 2015-11-13 13:18:54 följande:

Bim-2. Fattar fortfarande inte! :)

Åh så underbart!! Grattis Fsake!
Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea