• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • Micka!

Lecitin; Stort Grattis till +, har inte varit inne här på länge!! Min lilla tjej har hunnit bli 7 månader, går så fort! Njut av graviditeten och när bebis kommer, så härligt! Jag har till och med börjat fundera på ett fjärde barn!!! Min karl vill ha det!!! Får se hur det blir....så kul grattis igen!!!!????????

• Iskristall
    GrönaDruvan skrev 2015-12-07 16:13:20 följande:

Ja, troligtvis är det väl inget. Är på vad jag tror bim-2 så borde ju synts tidigare tycker man.

Hur gick det Gröna druvan?
    Micka! skrev 2016-03-13 14:18:41 följande:

Lecitin; Stort Grattis till +, har inte varit inne här på länge!! Min lilla tjej har hunnit bli 7 månader, går så fort! Njut av graviditeten och när bebis kommer, så härligt! Jag har till och med börjat fundera på ett fjärde barn!!! Min karl vill ha det!!! Får se hur det blir....så kul grattis igen!!!!????????

7 månader! Stora tjejen! Grattis! Satsa på ett fjärde ni
  • Iskristall

Jag blev gravid på vårt andra ivf-försök Går in i v.8 i morgon (7+0). Såå illamående med ser med skräckblandad förtjusning fram emot tidigt vul på fredag, måtte allt se bra ut!

Kram på er tjejer!

• GrönaDruvan
    Iskristall skrev 2016-03-13 16:09:51 följande:
    Hur gick det Gröna druvan?
    Micka! skrev 2016-03-13 14:18:41 följande:

7 månader! Stora tjejen! Grattis! Satsa på ett fjärde ni
    Inget plus än...men nu har vi inte heller försökt sen i november...
  • Iskristall
    GrönaDruvan skrev 2016-03-13 17:04:26 följande:

Inget plus än...men nu har vi inte heller försökt sen i november...

Har ni tagit paus och ska sätta igång igen? Om ja, håller jag tummarna!
  • Micka!
    Iskristall skrev 2016-03-13 16:13:25 följande:

Jag blev gravid på vårt andra ivf-försök Går in i v.8 i morgon (7+0). Såå illamående med ser med skräckblandad förtjusning fram emot tidigt vul på fredag, måtte allt se bra ut!

Kram på er tjejer!

Stort Grattis, vad roligt! Jobbigt med illamående!!! Jag vet inte om jag orkar med illamående, foglossning, hemsk klåda( fick ju pupp) en gång till, men man vet aldrig!!! Blir ju väldigt sugen, när man ser de små!!

Det går nog fint på vul;et!!!
  • GrönaDruvan
    Iskristall skrev 2016-03-13 17:23:03 följande:
    Har ni tagit paus och ska sätta igång igen? Om ja, håller jag tummarna!
    Jo, vi ska försöka igen, men jag har tappat hoppet lite plus att vi har det rätt jobbigt med våra andra barn just nu, så orkar man med en till? Men vill verkligen ha en till ändå.
  • Iskristall
    GrönaDruvan skrev 2016-03-13 22:00:12 följande:

Jo, vi ska försöka igen, men jag har tappat hoppet lite plus att vi har det rätt jobbigt med våra andra barn just nu, så orkar man med en till? Men vill verkligen ha en till ändå.

Jag håller tummarna för er när ni bestämt er!
Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea