• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • Iskristall
    GrönaDruvan skrev 2016-04-03 14:44:54 följande:

Jag är gravid!!

Yay, vad roligt! Stort grattis!
  • GrönaDruvan
    Iskristall skrev 2016-04-03 14:49:37 följande:
    Yay, vad roligt! Stort grattis!
    Tack...vet inte om jag ska skratta eller gråta..orkar vi en till? Har det så jobbigt hemma nu med äldsta sonen... Jag är i chock.
  • Iskristall
    GrönaDruvan skrev 2016-04-03 14:52:02 följande:

Tack...vet inte om jag ska skratta eller gråta..orkar vi en till? Har det så jobbigt hemma nu med äldsta sonen... Jag är i chock.

Det tror jag absolut att ni gör, om ni båda är med på det!
  • Lectin
    GrönaDruvan skrev 2016-04-03 14:44:54 följande:

Jag är gravid!!

Oh! Grattis! Orken och trubbel på hemmaplan kommer väl alltid att vara sisådär men ni reder säkerligen ut det längs vägen. Njut nu! DU är GRAVID!!!!
  • Gamlamamman

Har hållit mig undan ett tag och mest gått in o läst ibland... Största grattis till alla glada händelser! :) Så härligt med lite god energi!

Och Lectin, oj vad tiden gått fort! Minns att du plussade precis när jag gick med i tråden. :) Tänk att det snart är dags för er.

O Iskristall! Så kul!

Själv vet jag inte riktigt vad som händer. Är på Bim+5 med negativt test senast i söndags. Har bara ett test kvar nu så tänkte försöka hålla mig till imorgon. Känns overkligt att något skulle vara på gång men min mens brukar inte vara så här sen...

Jaja, vi får se vad som händer.

Kram till er alla!

• Quirall

Grattis GrönaDuvan och lycka till gamlamamman!
    Själv var jag och tog ut spiralen idag men vi kommer inte börja försöka förrän i sommar, känns just nu som en lång väntan men ver ju att tiden brukar springa iväg :)

• Gamlamamman

Tack! :)

Lycka till du med!

Hoppas på tur. :)

Quirall skrev 2016-04-05 19:28:50 följande:

Grattis GrönaDuvan och lycka till gamlamamman!

Själv var jag och tog ut spiralen idag men vi kommer inte börja försöka förrän i sommar, känns just nu som en lång väntan men ver ju att tiden brukar springa iväg :)

• Gamlamamman

Hoppas det går vägen!

Håller alla tummar.

GrönaDruvan skrev 2016-04-06 16:36:00 följande:

Jahopp...blöder lite nu, så får väl se om det är missfall på g, eller bara en blödning...

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea