• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • Lectin

Tack Janna84! Nästa "normala" symtom att träda in idag: enormt sug! Är hungrig heeeela tiden! Brukar bli väldigt godissugen inför mens men kan inte minnas att det brukar vara så här galet.

• Lectin

Så ego! Skulle ju också beklaga mensen Janna84!!! Du får bryta ihop och komma igen. Låter skönt med korta cykler åtminstone.

• mammave

Blä för mensen, Janna84 Men skönt att det snart är äl att se fram emot.

Min lille är 19 månader nu.

Lectin: har oxå lite symptom, men tror mina mest är för att jag tänker och känner efter. Hoppas dina är gravsymptom o inte menssymptom.

Är det många i denna tråd som testar i tid o otid :-P Det gjorde jag ibland. Ska försöka hålla mig borta från det denna gång. Men man blir ju lite otålig...

Det är dock spännande att följa flera så kan man släppa en del av fokusen på sig själv.

• Lectin

Jag är testoman! Fast i ganska begränsad utsträckning ändå...

• mammave

Hihi, vad kul, Lectin. Då kanske vi får se en massa test här snart Testar du innan fredag?

• Lectin

Fast bilder på tester har jag nog aldrig lagt upp. Antingen är det positivt eller negativt... Inte så spännande.

• Janna84

Jag är också testoman Jag tycket det är skönt att få ett resultat oavsett vad det visar (så inte förhoppningarna är alltför höga när man närmar sig BIM).

Jag håller tummarna för att ni ska få plus!

Tack för er omtanke <3

• mammave

Ja, får se hur många månader jag kan låta bli att testa innan bim (troligen inte så många, kanske en el två). Har bim 30/10-1/11 ngnstans - låååångt kvar.

• Lectin

Kunde som väntat inte hålla mig utanke testade tokblankt imorse! 3 dar kvar till bim och jag överanalyserar som vanligt. Suget är kvar men jag insåg idag att molvärk och bröstömhet är som bortblåst sedan ett par dagar. Tolkar till och med det positivt och tänker att det är annorlunda från förra cykeln!! O:)

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea