• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • Iskristall

Heja tjejer! Alltid väntar vi på nåt! Passar på att säga lycka till, till er alla! Jag är rädd att missa nån för jag har tendens att blanda ihop allas bim o väntan på äl osv

Jag är på äl +7 i morgon och på tal om symtom...har jag inga, what so ever!

• Micka!

Läste i min gravidbok som jag skrev med sonen, plussade med clearblue på bim + 1,(inte +2 som jag hade för mig) vågar kanske prova med ett test på måndag..... vad tror ni...?

• Minxy
    Micka! skrev 2014-10-24 22:08:05 följande:

Läste i min gravidbok som jag skrev med sonen, plussade med clearblue på bim + 1,(inte +2 som jag hade för mig) vågar kanske prova med ett test på måndag..... vad tror ni...?

Jaa, Micka, testa! Så länge jag inte kan testa själv lever jag genom andras tester Skrattande
  • mammave

Jag kmr inte testa så tidigt, men kul att se era test, så testa, Micka

Test idag, Lectin? Så spännande att du gått över Bim!

Iskristall: tror Micka och jag är de som har bim härnäst efter Lectin, på torsdag

• Minxy

Jag har funderat lite.

Ska vi göra en BIM-lista här i tråden? På det sättet blir det lite enklare att hålla koll på när någon närmar sig BIM :)

Vad tycker ni andra?

• mammave

Absolut, Minxy! Och då får man bättre koll på vilka som är med oxå. Jag har bim torsdag nästa v

• Micka!

Låter som en bra idé med en lista

Hur går det med era symtom? Mina håller i sig......varje gång man går på toa blir man ju lite halvt skräckslagen, man vill ju verkligen inte ha den där mensen.....

Ah, jag håller tummarna för oss... ska blir roligt att testa innan bim, har aldrig gjort det förut! Har alltid väntat till efter bim, för att vara på säkra sidan! 

Börjar bli något otålig....................varför går dagarna så långsamt plötsligt!

• Iskristall

Låter som en bra ide Minxy. Men jag tror inte man inte kan få listan att inte försvinna i alla andra inlägg. Köra en ny tråd med bara bim? Eller så kommer den ju komma efter så fort nån ändrar i den?

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea