• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • Iskristall

Välkommen tillbaka Miaomiao! Kul att se dig igen, dock inte i det här sammanhanget då. Beklagar verkligen, så trist för er! Men nu hoppas vi på ett plus igen och att den lill* vill stanna! Lycka till! När tror du äl är att vänta nu då? Hur mår du efter i måndags?

• Miaomiao

tack Iskristall!

Jag mår bra efter i måndags, fick ett gäng med tabletter som satte igång missfall, blev som kraftigare mens. Borde ha äl om två veckor.

• Janna84
    Minxy skrev 2014-12-04 20:21:16 följande:
    Men Janna, du dödar mig!!!! :D

Hysteriskt spännande, testa tiiiiidigt imorgon (hint, jag vaknar 05:30)
    Haha, jag kliver tidigast upp kl 6 men jag brukar vanligtvis ligga och dra mig till kl 6:30
    Minxy skrev 2014-12-04 20:21:44 följande:

Janna: vilket test har du?

Testlagret. Det är gratistesten som de skickade och jag är inte övertygad om att kvalitén är den bästa. Jag har ingen erfarenhet sedan tidigare om man bortser från ett test som jag tog igår morse och det har inget torkstreck. Alltså två minus men torkstreck på det senaste testet som jag tog. Jag har totalt tre olika märken på gravtest hemma så om jag får minsta antydan imorgon bitti så testar jag även med ett annat märke. Fortsättning följer...
  • Janna84
    Miaomiao skrev 2014-12-04 20:28:23 följande:

Hej tjejer! Jag vill hoppa in i den här tråden igen, hoppas att det är ok. 

Fick ett plus i den här tråden i oktober, var så lycklig, och sedan blev det tyvärr MA i november (avstannad graviditet i v 7), och gjorde ett medicinskt abort i måndags. Vi ska köra på så fort äl kommer - alla tester är införskaffade - och nu har jag ännu starkare känsla att vi vill ha ett tredje barn. Det är bara att köra på. 

Jag är 36 och har två barn - 07 och 08.

Välkommen tillbaka! Jag beklagar verkligen ditt MA och hoppas att det tar sig snabbt igen.
  • Janna84
    limegrön skrev 2014-12-04 09:41:19 följande:

Oops.. var inne i BIM-listan och ändrade min bim. Blev lite tokigt och rörigt, sorry.. vill ngn snygga till efter mej kanske?

Haha Jag får tacka för ett gott skratt!
    Gå gärna in och kolla så det blev rätt.
  • Minxy
    Janna84 skrev 2014-12-04 21:34:12 följande:
    Haha, jag kliver tidigast upp kl 6 men jag brukar vanligtvis ligga och dra mig till kl 6:30 smile5.gif
    Minxy skrev 2014-12-04 20:21:44 följande:

Janna: vilket test har du?

Testlagret. Det är gratistesten som de skickade och jag är inte övertygad om att kvalitén är den bästa. Jag har ingen erfarenhet sedan tidigare om man bortser från ett test som jag tog igår morse och det har inget torkstreck. Alltså två minus men torkstreck på det senaste testet som jag tog. Jag har totalt tre olika märken på gravtest hemma så om jag får minsta antydan imorgon bitti så testar jag även med ett annat märke. Fortsättning följer...
    Bra bra, jag får väl stå ut tills någon gång efter 06:30 då ;)
  • Minxy

Brudar brudar brudar! Jag är på ÄL+9 och får ett suuuuuuupersvagt plus med CB!

HJÄLP!!!!! :D

Jag ska se om jag lyckas fota det. Jag kommer toktesta hela helgen, får 5 test i brevlådan idag :)

• Minxy

Skitsamma, det syns i princip inte. Får hoppas och ta ett nytt imorrn.

Det är inom tiden iaf. Man ska läsa av inom 10 minuter och jag tog kortet efter 5 minuter. Det blev inte starkare efter avläsningstiden.

Kanske bara är ett spök? :(

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea