BF MAJ 2015
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Jag vill gärna vara med om det inte syns för mina vänner på facebook! citzy_@hotmail.com
Har gjort en grupp på Facebook som heter Majmammor 2015 :)
Jag vill gärna vara med. :) :) :) liiiinaa__@hotmail.com vet inte om man kan söka på min mejl men det lär väl visa sig!
Jaa! Serahjay@live.se :)
Nu har jag bjudit in alla som skrivit både här och PM via mejl och hoppas att det ska fungera! det återstår att se =)
Vart hittar man inbjudan?
Det vet jag faktiskt inte, men skulle kunna tänka mig att det står uppe till höger där det står om någon fyller år och så?
Bara en chansning :/
Gå in på dina Grupper sen finns det en kategori som heter inbjudningar! Där måste det ju vara!
Vart hittar man inbjudan?
Är det bara jag som inte hittar inbjudan?
Hur mår alla här inne? Mitt humör går verkligen upp och ner hela tiden..
Oj, din stackare! Jag har tyvärr ingen erfarenhet av cystor men hoppas och önskar att den är helt ofarlig och att ditt lilla embryo utvecklas precis som den ska.
Stor styrkekram till dig!!