BF MAJ 2015
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Är gruppen hemlig så kan ingen hitta gruppen eller se vilka som är medlemmar :)
Elsta - har skickat pm till dig med mailadress :)
Jag är gärna med flisilusen@hotmail.com
kan bara bjuda in via epost till de man inte är vän med så om ni vill gå med får ni skriva er mejl här =)
Godkväll!
Någon runt vecka 5 (4+2) som kan beskriva lite symptom? Googlar alla symptom jag har för att se om det är något fel :P
Godkväll!
Någon runt vecka 5 (4+2) som kan beskriva lite symptom? Googlar alla symptom jag har för att se om det är något fel :P
Godkväll!
Lägg gärna till mig: emelienorden91@hotmail.com
Jag är i v 4+2 idag! Molvärk, huvudvärk, lite allmänt snurrig, jätte choklad sugen, lite öm i brösten, illamående till och från, extra grinig och irriterad :P
Jag vill gärna va med
Liquidgirl85@hotmail.com
Jag har också bf 1 maj. Blir mitt andra barn. Första gången var det långt ifrån planerat å det va lite oroligt. Trodde jag mådde dåligt då pga saker som hände men har nu kommit på att det nog va graviditeten :p
Mina bröst är jättekänsliga och jobbiga, mår illa, trött och lite andra krämpor.
Längtar så till nästa år!
Jag vill också vara med!
Louisewst@gmail.com
:)