• trolls

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

En fortsättning på tråden ?Vi med bf i april 2015?.
    Här kan vi börja om från början och lämna påhopp osv. bakom oss och fokusera på att vi faktiskt väntar barn =)
    Självklart får man skriva om oro osv., men det behöver inte blir en tråd som bara handlar om negativa saker =)
    ?VI VÄNTAR BARN I APRIL INTE MISSFALL NU?
  • Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
  • mandalii
    Madelen b skrev 2014-09-25 13:49:05 följande:

Hur gamla är ni som gör kub här? Känns som alla här gör det!?!

31
  • mandalii
    emmasdag skrev 2014-09-24 18:15:19 följande:

Åh tack, vad glad jag blir!! : ) Jag tycker att det hänt extremt mycke på en vecka. Innan va jag svullen i övre delen av magen, nu är det fokuserat på nedre delen, och inte alls lika svullet längre. Med min dotter syntes det dock först i vecka 20 ca, så även det är en väldig skillnad! : ) Har du barn sedan innan?

Jag har hört att man oftare får mage tidigt när man redan varit gravid tidigare. För mig är det första barnet. Vill ha mage nu! Hihi
  • mandalii
    Bell13 skrev 2014-09-24 18:14:26 följande:

Vi frågade om det gick att se igår men det var för tidigt sa hon. I v 19 gör vi rul och då ska det gå att se :)

Typiskt : )
  • Bell13
    mandalii skrev 2014-09-25 14:12:29 följande:
    Typiskt : )
    Min sambo vill göra det här blodprovet för att helt utesluta ds och då får man ju också reda på könet. Får se hur det blir, tycker att det är onödiga pengar
  • Sommarsnö
    Bell13 skrev 2014-09-25 14:27:11 följande:

Idag är det 25% på Livly ange bara livlyheartyou i kassan :)

Gud vad mycket sött de har - blev helt såld ju! Men ska vänta till efter KUB. Underbyxor med volanger måste jag bara ha - så sött
  • julii
    mandalii skrev 2014-09-25 14:07:36 följande:

Exakt samma för mig, inget illamående alls och min plutt mår prima! Fick se en perfekt skapelse på ultraljud i lördags! Är i vecka 10+4. Så oroa dig inte, låååångt ifrån alla mår illa! Kram

Skönt att veta att jag inte är ensam! :) kram
  • Bell13
    Sommarsnö skrev 2014-09-25 15:09:13 följande:
    Gud vad mycket sött de har - blev helt såld ju! Men ska vänta till efter KUB. Underbyxor med volanger måste jag bara ha - så sött smile1.gif
    25 % är en bra rabatt tänkte handla för en femhundring och sedan mer när vi gjort rul och vet vilket kön vi har på barnet.

Deras storlekar är små så köp inte det minsta :)
Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)