En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
![](http://www.familjeliv.se/gallery/image/5214453/full_600/php0jHLlx83151.jpg)
Inte långt här i från ju
Jag är ganska sur nu.
Är i vecka 12 (11+4) och får idag ett besked om inskrivning om 4 veckor!!
Är inte de lite sent?
Hade inskrivning i vecka 10 med första och UL i vecka 18.
Är man låg prioriterad när man väntar andra barnet?
Får dessutom reda på i tidigast vecka 30 om jag får ett planerat kejsarsnitt.
Har kub nästa vecka ska ta blodprovet idag.
Har redan avbokat och bokat igen..
Nojig ang hur resultaten kommer att bli.
Försöker tänka att jag är 29 år fullt frisk har en frisk dotter och ingenting finns i släkten.
Imorgon kl 17 har vi Kub-UL bokat. Då får vi även resultatet på blodprovet som togs förra veckan. Såååå orolig och nervös. Men mest för att se om det finns något liv där inne, tänk om det har dött liksom? föreställer mig värsta senariet.. Så gör jag alltid. Vi var på UL i v 9 och då såg allt bra ut men veckan efter hade jag en liten blödning.
Kan någon lugna mig och säga att allt gick bra för er?
Blev ultraljud 5:e nov, i v 19. Det står på deras hemsida och har läst på fler ställen att man får komma på rutinultraljud när man är i v 18. Ändå envisas de att just jag ska komma i v 19. Har bara gjort rul i v 19. Kompisen fick göra i v 18 på samma ställe. Tröttsamt att få vänta en vecka extra.
Imorgon kl 17 har vi Kub-UL bokat. Då får vi även resultatet på blodprovet som togs förra veckan. Såååå orolig och nervös. Men mest för att se om det finns något liv där inne, tänk om det har dött liksom? föreställer mig värsta senariet.. Så gör jag alltid. Vi var på UL i v 9 och då såg allt bra ut men veckan efter hade jag en liten blödning.
Kan någon lugna mig och säga att allt gick bra för er?
Men självklart är det ju bra att de kan få så bra bilder som möjligt. Jag börjar bara bli lite otålig på att få se så det verkligen är någon där inne. Har egentligen ingen anledning att tro något annat, men det är en härlig bekräftelse just rul.
Blev ultraljud 5:e nov, i v 19. Det står på deras hemsida och har läst på fler ställen att man får komma på rutinultraljud när man är i v 18. Ändå envisas de att just jag ska komma i v 19. Har bara gjort rul i v 19. Kompisen fick göra i v 18 på samma ställe. Tröttsamt att få vänta en vecka extra.
idag har jag Besök hos BM.. Vad gör man där i v.14? Hade ingen kontroll i den veckan med dottern