En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
![](http://www.familjeliv.se/gallery/image/5214453/full_600/php0jHLlx83151.jpg)
Det var snabbt =) Kanske är olika beroende på kommun... Är det någon som bor i Malmö-trakten/Skåne?
Någon som har tips på en lätt och smidig barnvagn när man bor i stan men som även kan köras bra på grusvägar och i snö (läs: helst lufthjul) och att man kan ha barnet vänt mot sig? Vill helst ha en vagn som funkar från nyfödd till att barnet inte behöver vagn längre. Gillar inte den lite plufsiga stilen hos Emmaljungavagnar t ex - är mer förtjust i Phil and Teds barnvagnar t ex men skulle gärna ha en lite lättare än deras och med bättre hjul. Tycker Bugaboo är så extremt fula i liggdelen (den sitter så lågt!), annars hade den kanske varit ett bra val.
Korr... Kronan Duo 2015, heter den :)
Jag har knappt gått upp 1 kg ännu, men jag kan fortfarande inte känna lukten av mat. Detta leder till att jag aldrig kan laga mat på kvällarna, eller har inte kunnat hittills iaf. Det blir bättre hela tiden, så hoppas kunna börja i veckan! :)
Ang vagn så har vi velat ha en emmaljunga super nitton från början så snart dags att beställa :)
Super nitro ska det såklart stå :)
Det var snabbt =) Kanske är olika beroende på kommun... Är det någon som bor i Malmö-trakten/Skåne?