En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Apropå skötväskor, ni som köpt/ska köpa, vad har ni valt? :)
Jag har fastnat för en ifrån oioi som jag skulle kunna tänka mig att ha som handväska "när det är över" :)
Apropå skötväskor, ni som köpt/ska köpa, vad har ni valt? :)
Jag har fastnat för en ifrån oioi som jag skulle kunna tänka mig att ha som handväska "när det är över" :)
Vecka 26 idag :)
Var hos BM idag för kontroll. Allt såg bra ut, blodvärdet låg på 110 så det får jag vara nöjd med efter allt som varit.. SF-måttet var 25 cm . Tydligen har jag bara gått upp 2 hekto sedan förra BM besöket den 9 December :/
Bidrar med en magbild jag också då..
Vecka 26, fortfarande ingen mage att prata om, tycker snarare att den krympt sedan vecka 25.. Men SF måttet låg fint på kurvan och BM berömde mina magmuskler, så det är väl dom som håller magen tillbaka.. Hon sa att hon trodde att det skulle börja synas en bula snart, men det sa hon å andra sidan förra besöket också den 9:de december..
Vi får väl se ;)
Här är min mage i vecka 27 som jag gick in i lördags. Hos BM förra veckan i vecka 26 låg mitt sf mått på 25.
Undrar om de är någon mer här som gått ner i vikt? Har själv (utan att försökt eller velat) gått ner 9 kg och är själv orolig efter som man tillslut frisätter gifter om man går ner vilket kan gå över till bebisen Barnmorskan sa " De här va inte bra de får vi ha koll på" men sen va de inge prat om dietist eller någonting vilket jag kom på när jag kommit hem...
När tar ni era järntabletter?
Tänkte då man inte ska äta 2h innan eller efter! Är bara på natten jag inte äter på 4h ;)
Jag tar mina (2 st niferex) efter måltid som inte innehåller mejeriprodukter. Jag kräks som en räv om jag inte har mat i magen innan jag tar tabletterna, och det var helt okej enligt BM iallafall :)