Freje skrev 2014-12-19 09:34:01 följande:
Har du ett fysiskt krävande arbete? Jag själv är en kontorsråtta (systemförvaltare inom IT) och det som tar på kroppen är allt stillasittande. Men jag försöker att stå och jobba en hel del. Känner av foglossning enstaka dagar, men bara lindrigt. Jag är så tacksam så länge kroppen inte protesterar mera. Tänker som du att det är skönt med lön så länge som möjligt men vill också hinna med att vila kroppen och mentalt förbereda mig för kommande förlossning.
Jo jag har ett väldigt fysiskt krävande jobb, klättrar på grejer, kryper och sitter inte stilla mer än när jag har lunchrast, så jag är tacksam för att det fungerat så här långt.. Nu tar jag semester nästan tre veckor över jul och nyår så det blir spännande att se hur det fungerar rent fysiskt när jag kommer tillbaka.
Jag hade jätteproblem med foglossning och även ischias tidigare i graviditeten men det har lugnat ned sig nu, tack och lov :)
Tänker också så, vill varva ned och göra det som behövs för att få kroppen att må bra sista veckorna :)