• trolls

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

En fortsättning på tråden ?Vi med bf i april 2015?.
    Här kan vi börja om från början och lämna påhopp osv. bakom oss och fokusera på att vi faktiskt väntar barn =)
    Självklart får man skriva om oro osv., men det behöver inte blir en tråd som bara handlar om negativa saker =)
    ?VI VÄNTAR BARN I APRIL INTE MISSFALL NU?
  • Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
  • BSBS
    linnis83 skrev 2014-10-30 18:12:36 följande:

Igår och idag har jag haft ont i vänstersidan, typ som det brukar kännas vid ägglossning... Men det borde jag ju inte ha när jag är gravid i v 19... = ) Det känns när jag går och även om jag trycker på området. Någon som haft likadant eller vet vad det kan bero på?

Jag har också upplevt värk i olika former under de senaste dagarna. Tror inte att det är något konstigt men förstår att man reagerar på det. Min "värk" sitter mest under vänster revben.. Väldigt märkligt, samt att jag har börjat få som "hugg" i underlivet :O är i v 16

Någon som har en aning?
  • Sommarsnö
    BSBS skrev 2014-10-30 18:23:50 följande:
    Jag har också upplevt värk i olika former under de senaste dagarna. Tror inte att det är något konstigt men förstår att man reagerar på det. Min "värk" sitter mest under vänster revben.. Väldigt märkligt, samt att jag har börjat få som "hugg" i underlivet :O är i v 16

Någon som har en aning?
    Är det hugg när du reser dig eller ändrar ställning eller så? isåfall är det nog ligamenten, om det är på sidorna? Fick ett sånt senast imorse när jag nyste - fy tusan vad det gjorde ont - värre än någon gång tidigare! Tänkte att om det är så ont man har precis hela tiden när man föder så kommer jag att dö.......AJ!
  • LillaSandy

Hej, en fråga helt off topic =) Jag samlar koder till serla klubben för att få sorteringspåsar haha. Undrar om någon av er använder något slags papper från serla och kan tänkas skänka mig nån kod från förpackningarna? *blink blink* 

• LillaSandy

Jag tror att det där med lyft är lite individuellt och beror på hur mycket du är van att lyfta annars. 

• linnis83
    Sommarsnö skrev 2014-10-30 18:30:51 följande:
    Är det hugg när du reser dig eller ändrar ställning eller så? isåfall är det nog ligamenten, om det är på sidorna? Fick ett sånt senast imorse när jag nyste - fy tusan vad det gjorde ont - värre än någon gång tidigare! Tänkte att om det är så ont man har precis hela tiden när man föder så kommer jag att dö.......AJ!
    Nja, tror inte det är riktigt samma för jag har känt av ligamenten också, typ när jag hostar och så... Det här är mer konstant ont.
  • Ice

Mitt RUL gick idag jättebra! Blev flyttad en vecka så får gå om vecka 17-> 18 igen. Suck. Men annars såg lillhjärtat ut att må jättebra. Hoppade runt och rörde sig massor. Knep dock ihop benen så vi fick inte se om det var en kille eller tjej. 

• Bell13
    Ice skrev 2014-10-30 18:57:43 följande:

Mitt RUL gick idag jättebra! Blev flyttad en vecka så får gå om vecka 17-> 18 igen. Suck. Men annars såg lillhjärtat ut att må jättebra. Hoppade runt och rörde sig massor. Knep dock ihop benen så vi fick inte se om det var en kille eller tjej. 

Gjorde du kub? Om du gjorde det blev du då flyttad vid det ul?
  • julii

Färga håret? Får man de eller inte? Kan de skada de små på något vis?

Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)