• trolls

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

En fortsättning på tråden ?Vi med bf i april 2015?.
    Här kan vi börja om från början och lämna påhopp osv. bakom oss och fokusera på att vi faktiskt väntar barn =)
    Självklart får man skriva om oro osv., men det behöver inte blir en tråd som bara handlar om negativa saker =)
    ?VI VÄNTAR BARN I APRIL INTE MISSFALL NU?
  • Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
  • MorCaa
    ArdnasK skrev 2014-11-05 07:56:14 följande:

Är i v17 och har redan gått upp 8 kg!!????

Jag är 14+3 och har gått upp ca 7.. :/ men är inte orolig.. Så har det alltid varit och i slutändan blir det oftast inte mer.. ;)
  • Bell13

Har varit på rul precis. Allt såg bra ut. Moderkakan ligger i framvägg så hon sa att det är svårare att känna sparkar då. Har känt lite grann. Vi väntar en liten pojke

• S1528
    Bell13 skrev 2014-11-05 12:41:46 följande:

Har varit på rul precis. Allt såg bra ut. Moderkakan ligger i framvägg så hon sa att det är svårare att känna sparkar då. Har känt lite grann. Vi väntar en liten pojke

Grattis! Vad härligt att allt såg bra ut! :)
  • Bell13
    S1528 skrev 2014-11-05 12:46:32 följande:
    Grattis! Vad härligt att allt såg bra ut! :)
    Fantastiskt känns det.
  • emmasdag

Så härligt! Grattis :)
  • agirlnamedbill

Grattis!
  • JhjärtaK

Grattis! Så roligt med en liten kille

Jag har också moderkakan i framvägg och den dämpar en hel del men jag har känt dem varje dag nu de senaste tre dagarna iaf. men man känner ju bättre med andra barnet.
  • Bell13
    JhjärtaK skrev 2014-11-05 13:50:25 följande:
    Grattis! Så roligt med en liten kille smile1.gif

Jag har också moderkakan i framvägg och den dämpar en hel del men jag har känt dem varje dag nu de senaste tre dagarna iaf. smile1.gif men man känner ju bättre med andra barnet.
    Jag tycker jag känner varje dag också väldigt långt ner i magen. Men rätt coolt vad mycket han hade växt sedan sist då fick jag ligga och skaka på mig för han skulle lägga sig i ett bättre läge, idag tryckte hon på magen och han flyttade på sig. Han var vaken hela tiden och rörde på sig hela tiden.

Är glad för en liten pojke. Har två döttrar sedan innan.
  • Jhalie

Idag var vi på rul. Allt såg fint ut och fick samma bf som innan.

Moderkakan i framvägg vilket jag redan förstått med har kännt en hel del rörelser sista dagarna och förstår varför. Bebisen var helt vild därinne och moderkakan var liksom på sidan så kan känna på andra sidan:)

Vi kunde inte hålla oss och tog redan på kön.

En liten lillasyster blir det här

• BSBS

Härligt grattis!
    Jhalie skrev 2014-11-05 14:20:37 följande:

Idag var vi på rul. Allt såg fint ut och fick samma bf som innan.

Vi kunde inte hålla oss och tog redan på kön.

En liten lillasyster blir det här

Fina besked grattis!
    Malinpetronella skrev 2014-11-05 10:13:23 följande:

Jag är smal i vanliga fall (53 kg till 169 cm) det syntes mycket redan i vecka 8-10 på mig. På bilden med magen är jag i v 17.

Fin mage!!! :)
Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)