En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Ja gillar oxå täta besök:) går tiden lite snabbare:)
Har haft sd hela dagen plus mensvärk:( ska sova nu o se om de blir bättre!!
Ja gillar oxå täta besök:) går tiden lite snabbare:)
Har haft sd hela dagen plus mensvärk:( ska sova nu o se om de blir bättre!!
Har ni gjort sockertestet än?
På en skala 1-10 hur äckligt är det? Ska göra mitt den 6e, och mina drömmar lever ju verkligen. Drömde inatt att jag drack den iaf. Och den smakade verkligen äckligt o vaknade o ville kräkas...
Drömde också att jag vaknade och kl var 17.00 o min sambo hade inte kommit hem från jobbet än, så trodde han låg på sjukhuset..
(Allt i natt)
För någon dag sen drömde jag att min kompis skulle föda (hon har redan fött) o i samma stund så hade jag minskad fosterrörelse så bi träffades på sjukhuset.
Mina drömmar har utvecklats något kopiöst senaste veckan, någon mer?
Hej på er alla gravida!
Hur känner ni i kroppen just nu? Jag har fått foglossning, kan knappt gå dådet gör så ont och vid minsta ansträngning får jag sammandragningar. Men, nu är det 'bara' tre månader kvar :)
Hur länge tänker ni arbeta innan bf?
Ni som har barn sedan tidigare, eller vet iaf;)
Har dem gjort så man får mindre föräldrar dagar från och med 2014?? Som ja läser på fsk så är de så, sjukt dåligt isåfall:(
Nu bara 195 dagar var istället för 240!
Ahhh såg nu att jag missat att de stod 45 dagar VAR! Men varför då skriva innan och efter 2014 om de inte är någon skillnad!! Fattar inte haha men tack:)
Vecka 28 igår och nu börjar det hända grejer! En liten bula börjar komma fram :) Syns dock fortfarande inte när jag är arbetsklädd, men jag har börjat berätta för mina kunder att jag förhoppningsvis bara jobbar tre veckor till om FK inte tycker annorlunda. Dom flesta reagerar med stor förvåning och säger att jag dolt det bra, haha.
Betydligt mindre krämpor än förra veckan, så det är jag glad för :) Det känns lite overkligt att det bara är 89 dagar kvar, vart tog alla veckor vägen!?
Är de fler än jag som har halsbränna från HELVETET?
Har testat galviscon och novalucol men INGET hjälper :(
Rapar magsyra och böjer jag mig fram så får jag upp magsyra i munnen!!
Vecka 28