En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Visserligen är inte alla månader 4 veckor heller.. så vet i sjutton :P
Visserligen är inte alla månader 4 veckor heller.. så vet i sjutton :P
Känns som att min mage bara exploderat senaste dagarna! Och den är inte mjuk och pluffsig längre utan hård och "bouncy" :)
V15 (14+3) och nu är rul med bokat, 10 november :) exakt 1 månad, 4 veckor som gärna får gå fort!.. Har även gjort graviditeten offentlig nu :)
Rejäl kula, explosion senaste veckan.. :)
Längtar efter att få se liten, hoppas få reda på kön med då :D
Svårt att dölja graviditet med en sådan där rund och fin mage ;) folk fattar ju att man inte bara ätit några bullar för mycket
Här är en till med grymt ont i nedre delen av ryggen! Känns som om strålar ut mot höfterna och vissa dagar som träningsvärk i ljumskarna. Hugger/låser sig i höger höft/skinka om jag stått lite fel och ska ändra ståställning.. 2a natten jag sover riktigt illa nu :/ Lägger jag mig ner eller tar det lugnt någon dag så är det betydligt bättre.. Men nu stått och gått mycket några dagar då jag varit på jobbet, vilket gjorde de betydligt värre :(
Foglossning? Eller något annat som någon känner igen sig i?
Jag har också samma som er 14+4. Tycker också att magen har växt mer senaste två veckorna. Läste att nu när vi gått in i andra trimetern ska känna oss piggare, men jag har varit jättetrött senaste veckan. Ska kolla upp järnvärde.
Jag har 4 mammabyxor från hm, 1 par superstretch jeggings(de för 199kr) och 2 parjeans som inte är riktigt lika stretchiga (299-399kr jeansen) och 1 par svarta chinos. Alla med hög mudd och tycker alla sitter grymt skönt! Tycker inte de glider ner särskilt mycket.. Har ganska grova (cykellår) ben och inte så super liten över höfter och rumpa heller jämför med överkroppen ( nu börjar dock överkroppen och magen komma ifatt ;))..
Själv kommer jag nästan inte i någonting längre, brösten växer med så alla linnen börjar skära in i armhålorna och topparna räcker nätt o jämnt över magen... Så de gravidkläderna jag köpt är verkligen de som sitter skönast, inget klämmer på magen, skaver i armhålorna eller glider upp över magen...
Hehe.. Tyckte ju magen exploderat i storlek!
5 sep
8okt
Det här med att gå upp och kissa på nätterna, till vilken grad behöver ni andra göra det?
Alltså jag får gå upp var tionde minut för det bokstavligen känns som att jag ska kissa ner mig = ingen sömn alls. Slutar mitt ena jobb 22.00 börjar det andra 06.00, behöver verkligen de där timmarna men det kan man ju se sig i stjärnorna efter, är det verkligen meningen att det ska vara så extremt?
Känner mig så frustrerad och helt slut!
Någon mer med extremt mycke huvudvärk? Asså jag blir snart galen! Har även haft "mensvärk" i två dagar nu, och tycker mig känna igen den jäkla foglossningen jag hade med dottern med. Tycker det är lite tidigt och jag blir nästan lite rädd då det var riktigt jobbigt första gången då jag till och med grät mot slutet "/