• ticcer

Vi med BIM 13-19 oktober

Tänkte skapa en tråd med oss som har BIM mellan 13-19 oktober :) så kan vi snacka och förhoppningsvis få se lite plus här också :)
    Tänkte att här kan vi stötta varandra och prata om förväntningar och ja allt ni vill :) kanske kan vi bli en liten grupp som kan följas åt :)

Jag är 20 år och min sambo är 22, vi bor i hus i Skåne och är nu inne på fjärde försöket :)

Välkomna in allihopa :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-08 20:29
    Lägger till listan här i inlägget så att vi alla lättare kan se det :)

Ticcer, 20 år, skåne, BIM 14/10

cissi2801, BIM 18/10

efg, 22 år, Stockholm, BIM 15/10

Mee, 26år, Sundsvall, BIM 15-19/10

201405, 20 år, BIM 14/10

Anonym (AK), 22 år, Stockholm, BIM17-18/10

Krishna, 26 år, Södra Dalarna, BIM 18/10

Pottan, 19/10

• Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober
  • ticcer

Angående gravtest så testade jag igår när jag var på BIM-7 bara för skojs skull, både jag och sambon tyckte oss se något pytte litet. Så jag tar nog ett nytt i helgen annars hade jag väntat till BIM, men både jag och sambon har en bra känsla för denna månaden:)

• Mee
    ticcer skrev 2014-10-08 06:29:14 följande:

Absolut får du vara med här trots att du redan har barn! :) häftigt att det bara skiljer 36 timmar mellan er :p

Ja vi körde också med ägglossningtest för första gången denna månaden och jag tyckte det var bra för man fick som sagt lite extra koll när den var :)

Tack :) Hehe ja inte alla som har det så ^^ Ännu roligare är att våran son fyller år dagen före sambon och 2 dagar före mig. Så vi har alla tre dagarna efter varandra :P

Ja, vi får se nästa vecka om det har tagit sig för oss. Jag väntar alltid till efter BIM med att testa. Då vet man ju att det (förhoppningsvis) har tagit sig. :)
  • Cissi2801

Jag har BIM runt 18 oktober, men hoppas på klart att mensen inte kommer.. Vill egentligen inte vänta så länge men jag måste

• efg

Kul med nån som har lite egen erfarenhet redan Mee ????

Jag har också kört med äl test, förra månaden lyckades vi dock inte riktigt få till själva sexet just när de hade varit som bäst men denna månad presterade vi lite bättre ????

Jag vill egentligen inte heller ta grav test innan man vet om mensen kommit eller ej, hoppas bara att jag orkar hålla mig!

• efg

Hmm. Tydligen kunde man inte skicka såna smilies.. Jag har inte medvetet skickat arton frågetecken.. Haha

• ticcer

Känns som vi alla har en lång väntan framför oss till BIM, själv tycker jag det är svårt att tänka på annat och tiden går så långsamt ibland :)

Men bara till att vänta och se :)

• 201405

Hej, hoppas jag får hoppa in här?! :)

Nu försöker inte vi aktivt men skyddar oss imte heller och händer det så händer det... Denna månaden prickade vi äl och bim 14/10, jag håller tummarna!!

Jag har längtat efter barn i många år nu och äntligen har jag träffat mannen i mitt liv! Även han har börjat längta der senaste året och hans familj vill väldigt gärna se tillökning snart :) jag är snart 20 och min pojkvän 24.

Jag har varit oplanerat gravid en gång tidigare som resulterade i mf. Vet att jag hade ömma bröst och mensvärk/träningsvärk i magen som enda symptom. Kommer dock inte ihåg om jag fick det före eller efter bim. Oavsett känner jag ingenting hittils men hoppet finns kvar :) plussade bim+11 sist med neg bim+5, men misstänker att det kan bero på mf:et, att grav var "svag" från början...?

Hur mår ni alla då? Några symptom än? :)

• Mee

Ja, det är roligt :) Men ibland kan det vara svårt att få till det. Sjuka barn, vaknar på nätterna, lite sömn med sena kvällar, vakna på natten och tidiga mordnar. :P

Sedan har min yngsta helbror flyttat hem till oss också, så det gör det lite svårare också :P

Men vi prickade förmodligen in äl denna gång så hoppas verkligen på att det har tagit sig denna gång :)

Jag hade molvärk från livmodern/äggledaren (?) 5 dagar efter äl och har haft ömmande bröst mer eller mindre sedan molvärken. Det har jag inte haft sedan puberteten, men vill inte hoppas för mycket för att inte bli alltför besviken.

Vart är ni alla ifrån? :)

• ticcer
    201405 skrev 2014-10-08 11:29:13 följande:

Hej, hoppas jag får hoppa in här?! :)

Nu försöker inte vi aktivt men skyddar oss imte heller och händer det så händer det... Denna månaden prickade vi äl och bim 14/10, jag håller tummarna!!

Jag har längtat efter barn i många år nu och äntligen har jag träffat mannen i mitt liv! Även han har börjat längta der senaste året och hans familj vill väldigt gärna se tillökning snart :) jag är snart 20 och min pojkvän 24.

Jag har varit oplanerat gravid en gång tidigare som resulterade i mf. Vet att jag hade ömma bröst och mensvärk/träningsvärk i magen som enda symptom. Kommer dock inte ihåg om jag fick det före eller efter bim. Oavsett känner jag ingenting hittils men hoppet finns kvar :) plussade bim+11 sist med neg bim+5, men misstänker att det kan bero på mf:et, att grav var "svag" från början...?

Hur mår ni alla då? Några symptom än? :)

absolut, alla är välkommna hit så välkommen:)

Då har vi BIM på samma dag :P

Hihi låter lite som min situation, min sambos familj frågar också hela tiden när det är dags. de vet ju inte att vi faktiskt försöker och håller på :)

Inga direkt symptom här än iaf, testade för skojs skull igår tyckte oss kunna se något pytte litet som sagt. Men det kan lika gärna vara som man inbillar sig eftersom man så gärna vill :P Men nu ska jag försöka låta bli att testa till BIM, men det är svårt :P 
    Dock har jag varit typ konstant hungrig de senaste dagarna:P

Hoppas ni får ett + denna månaden:)
Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober