Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Jag har nio vecka att jobba kvar... nästa vecka är jag ledig så den räknar jag inte in :)
Känns skönt att det inte är så länge kvar. Tror april går fort men maj lär nog stå still :P
Äntligen två siffrigt, 99 dagar kvar!
9 veckor kvar att jobba. Planerar att jobba maj ut. Njuta och slappna av i juni. Om jag inte mår prima ballerina och känner att jag har massor kvar att göra på jobbet. För då jobbar jag två veckor till och går hem midsommar veckan ;)
Känner jag mig själv rätt så kommer jag sakna jobbet och vilja jobba i juni också ;)
Jag tror jag har ca 37 arbetsdagar kvar planerar att jobba till skolavslutningen den 9juni, och vara hemma sista månaden.
Hade dock gärna jobbat någon vecka till, men eftersom jag inte kan arbeta på fritids nu pga foglossning lär det ju inte vara bättre i juni. Så jag får se om det blir att jag går hem på semester, sjukskriven eller fp. Men det löser sig
Jag kommer att vara i v 30 när jag går. Då jag blir helt avstängd p.g.a min arbetsplats. Undra vad man ska hitta på dom veckorna...
Alltså, nu har det där köpbegäret verkligen kickat igång. Köpt skötbord, babygym & lite kläder begagnat från en lokal köp-grupp på facebook. Så himla nöjd med mina klipp!
Är så himla tråkigt väder med spöregn & dimma här idag så jag skyller mitt internetsurfande på det. :)
Förstår inte hur folk kan tycka det är okej att huxflux bara säga saker som: men gud vad tjock du är, du ska ju inte ha förens i juli?! Sådär tjock borde du inte vara nu!
Som att bara för att man är gravid är det okej. Även att det var svärmor som sa så. Inte för att jag bryr mig eftersom jag vet att jag äter som jag ska och inte onyttigt. Men man blir ju så jävla less. Har ju lust att bara säga något elakt tillbaka men det hjälper ju inte..
Mecros:
För mig är det tvärtom, att jag är för smal, var är magen? Ska du verkligen ha barn i juli?
Fattar inte varför folk ska kommentera sånt där, vi är ju alla olika utformade.
V.22+3, tredje barnet. (Har haft stora magar med alla tre...)
Ja, och mest kan det vara kvinnor som själva varit gravida som ger hemska kommentarer. Alla är vi ju olika och ingen mage är väl den andra lik. Så tråkigt att det ska vara en prestige tävling. Som om dem som vart gravida blir lite glada när dem får slänga en dum kommentar.
Nåväl, här är min mage i v24 :)