Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Jag hjälpte maken att lyfta en tung gavel i dag. Inte långt och inte länge. Men jäklar vad det hugg till i magen på vänster sida. Blev jätte orolig.
Är nu i vecka 18 och bara 17 dagar kvar till rul!!! Längtar som ett tok! Har inte känt något fladder eller något än så jag hoppas verkligen allt är okej! Dock har jag haft ont över hela magen ett par dagar nu som kommer och går under dagarna, gjorde mest ont bär jag tog i lite.. Har ett fysiskt tungt jobb så börjar bli lite orolig!
Hej alla!
Jag är i vecka 16 och bär mitt andra barn och tyckte det kunde vara roligt att följas åt med andra med BF i juli! Kul att ni var så många! :)
Vart bor ni alla? Själv är jag bosatt i Eskilstuna! :)
Själv fick jag min tid till ultraljud på inskrivningen för en vecka sedan. Tiden var bokad till vecka 19 (går in i v 20 dagen efter!).
Lycka till!
Här bokar bm in tiden för RUL på inskrivningen runt V8-10. Ring och fråga!
8 dagar kvar till RUL, kan knappt vänta längre!!!...
Känns både väldigt nervöst och spännande, man vill ju att allt ska vara bra :)
Nu går min mage inte dölja längre, tycker att den bara nu på några dagar
ha som (ursäkta ordval) men "ploppat ut" Och nu har jag en redig kula. Är i vecka 18. Går in i vecka 19 på måndag.
Ska på firma fest för hela företaget nästa lördag, och gissar att man säkert kommer att få ngn kommentar då ;)
Åh ni måste berätta sen hur det var på RUL, så himla spännande!
Har också inte riktigt förstått hur man räknar det där med gravidveckor och upptäckte att jag tydligen är i gravidvecka 16 och inte 15 som jag trodde! :)
Kram på er!
Åh ni måste berätta sen hur det var på RUL, så himla spännande!
Har också inte riktigt förstått hur man räknar det där med gravidveckor och upptäckte att jag tydligen är i gravidvecka 16 och inte 15 som jag trodde! :)
Kram på er!
Hallå alla blivande mammor!
Så roligt att läsa att så många har känt av den lille krabaten där inne.
Själv så är jag i vecka 19 och har inte känt nåt än.
Ska på RUL på onsdag ska bli så himla spännande, man vill ju ändå ha en liten bekräftelse att där är nån där inne.
Jag har faktiskt vid ett flertal tillfällen kissat på Stickan igen för det här känts så overkligt. Är det fler som har gjort det kanske? :)
8 dagar kvar till RUL, kan knappt vänta längre!!!...
Känns både väldigt nervöst och spännande, man vill ju att allt ska vara bra :)
Nu går min mage inte dölja längre, tycker att den bara nu på några dagar
ha som (ursäkta ordval) men "ploppat ut" Och nu har jag en redig kula. Är i vecka 18. Går in i vecka 19 på måndag.
Ska på firma fest för hela företaget nästa lördag, och gissar att man säkert kommer att få ngn kommentar då ;)
Hallå alla blivande mammor!
Så roligt att läsa att så många har känt av den lille krabaten där inne.
Själv så är jag i vecka 19 och har inte känt nåt än.
Ska på RUL på onsdag ska bli så himla spännande, man vill ju ändå ha en liten bekräftelse att där är nån där inne.
Jag har faktiskt vid ett flertal tillfällen kissat på Stickan igen för det här känts så overkligt. Är det fler som har gjort det kanske? :)