Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hoppar också in :) Bf 18juli med första barnet.
Har haft en helt värdelös graviditet med alla problem man kan tänka sig som inneburit bland annat att jag varit inlagd då jag var så uttorkad och svältfödd att mina organ och bebisen kunde tagit stryk av det. pga detta varit sjukskriven sen slutet av November och ser inte ljuset i tunneln än.. Dock får tanken att man faktiskt får ut något bra av det hela en att inte deppa ihop helt! :)
Inte varit orolig alls, men senaste dagarna har jag börjat noja ordentligt över att något ska vara fel, har rul den 23e februari. Gjorde ett tidigt vul i vecka 6 och då slog hjärtat men klart tanken skrämmer att det inte ska göra det på rul'et
Verkar som att många valt att göra KUB, undrar varför ni valt att göra det?
Jag ville se bebis innan vecka 18 :) samt förbereda mig om vårat barn har risk för kromosomfel osv.
Går in i vecka 20 imorgon (torsdag) och på tisdag har jag äntligen rul!! Har inte fått sett bebis innan så är nyfiken!! Ha inte känt några rörelser riktigt och har ingen mage som är något så hoppas verkligen att det är något där inne!
1:14 är betydligt lägre än mitt 1:537.
Tyvärr pratade min BM än 1:20 000 och här slutade jag lyssna, hon tappade mig totalt.
Förklarade otydligt mm. Mitt första barn och jag är över 30 år.
Gick ni vidare med fostervattenprov?
Magen har växt lite!
V.11 och v.18.