Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Idag har vi varit på rul. Allting såg jätte fint ut, alla organ på rätt ställe och vi fick reda på att vi väntar en liten prinsessa wiiiie :) hon var så fin att man bara låg där helt hypnotiserad, nu känns det mer verkligt :)
Idag har vi varit på rul. Allting såg jätte fint ut, alla organ på rätt ställe och vi fick reda på att vi väntar en liten prinsessa wiiiie :) hon var så fin att man bara låg där helt hypnotiserad, nu känns det mer verkligt :)
Åh vilka fina bilder ni fick båda två! Grattis till tjejerna
Verkats vara många prinsessor i denna tråd?
Hej jag hoppar in här också :D
Bf den 16 juli. Var på RUL igår allting såg jätte fint ut, moderkakan i framvägg o det förklarar varför jag har känt så ojämna rörelser. Kan gå en vecka utan jag känner något. Tänkte bebisen är så liten , men så har det inte varit med dom andra. Vi tar aldrig reda på vad det är vid RUL, efter 3 grabbar så är det säkert en kille till :D blir annars förvånad :D
Vi har berättat för alla nära, resten får reda på det när dom ser magen :D
Hej, Passar på att hoppa in här jag med!
Är gravid med mitt andra barn, Beräknat 21/7.
Bor i Nacka och vill gärna följas åt
Rul på tisdag, Sååå spännande!!
Hej, Passar på att hoppa in här jag med!
Är gravid med mitt andra barn, Beräknat 21/7.
Bor i Nacka och vill gärna följas åt
Rul på tisdag, Sååå spännande!!
Idag var vi på RUL, allt såg fint ut men det gick inte att få någon vidare bra bild då bebis absolut inte ville vara still:)
Moderkakan låg bak och osäkert, men hon trodde att de va en liten flicka:) BF den 11/7
Ja bf är fortfarande 19 juli :)
Grattis!! Vilken liten fining!!! Är bf fortfarande 19/7? :)
Hej tjejer. Hoppar in här BF 20/7 med tredje barnet. Var på RUL i måndags och som vi redan såg på KUBen var det en liten kille till. Har en tjej på snart 7 år och en kille på 2,5år.