Gravida från tråden BIM januari 2014
Här kan vi fortsätta följas åt! <3
Här kan vi fortsätta följas åt! <3
Rutan blev 5v I onsdags. Det går bra. Ammar och ger ersättning. Rut sover hela nätter ofta. Rekord inatt med 7h & 20min. 23-06.20 :) glad mamma :)
Fick en liten pojke för några dagar sen Alldeles uppe i amningstrassel och blues men vi mår bra, skriver mer nån annan gång
kram på er
Grattis knäck!! Hoppas ni mår bra och lycka till med amning och hormoner.,
Men Waimea, vad stor hon har blivit! Och ändå så liten?! Låter underbart med amningen, jag hoppas kunna amma parallellt med mat också... Tror jag i alla fall men jag har ju aldrig provat :-P
Ni var ju lite veliga om ni skulle ha en liten till eller inte. Blev det som ni tänkt?
Jag snittas på grund av svår förlossningsrädsla (typ) som kostat mig större delen av graviditeten i panikångest och sömnlöshet.. Jag ville inte göra kejsarsnitt heller men trots det började jag må mycket bättre när vi hade bestämt ett datum så jag antar att det är rätt beslut över om det är tråkigt på flera sätt. Jag är tacksam att möjligheten finns och att bebisen kommer ut i alla fall.
Nu är det mindre än 14 dagar kvar (jag försöker hålla tyst om datumet haha) innan den långa väntan på det här barnet är över.. Jag undrar verkligen vilken näsa hen har! Och vad hen luktar. Och hur hen låter. Vem det är. Snart får jag veta!
Min gofis blev två månader i tisdags :)
Fick en liten pojke för några dagar sen Alldeles uppe i amningstrassel och blues men vi mår bra, skriver mer nån annan gång kram på er
Vilka finisar! Härhemma är det full rulle nu, Lo kryper och drar ut saker ur lådorna och äter på allt. Men med ett toppenhumör hela tiden.
Knäck, hur går det för dig?
Glömde förklara - Lo bakom, kompisen Silje, tre månader yngre i gåstolen. Underbara!