Blomster84 skrev 2015-06-19 22:59:51 följande:
Att vara ledsen och gråta ofta tror jag är en väldigt vanlig nämnare bland oss som har svårt att bli gravida/få syskon. Blir det för mycket och du känner att du behöver mer stöd så tycker jag helt klart att du ska ta kontakt med en terapeut el kurator el liknande. Vår situation är otroligt psykiskt påfrestande.
Jag började blöda ikväll. Så vårt 3e försök har misslyckats. :( men det var iaf skönt att jag började blöda så snart efter insättning så jag slapp hoppas längre än nödvändigt.
Jag hoppas innerligt att ni får en tid snart och att det går vägen för er. Håller alla tummar och tår.
Glad midsommar till er båda :) kram
Nej :( beklagar verkligen. Vad händer efter det tredje försöket och det inte lyckats?
Ja, jag brukar tänka så också när jag väntat varje månad hittills om mensen kmr eller inte kmr. Förra månaden var min mens en vecka sen och den brukar alltid komma på exakt dagen. Så jag trodde verkligen det blivit något.
Tack snälla :) vi har bara varit med varandra och ätit gott och sett film. Har varit mycket det senaste. Så vi behövde det. Hoppas ni haft en bra midsommar trots blödning. Kram till dig!