I norr skrev 2015-05-15 23:45:33 följande:
Förstår att du är nervös med tanke på hur ont du fick. Be om tense apparaten efteråt. Men spännande ändå att få ett nytt försök. Nu ska det gå!
Idag har jag haft en riktig pissdag och bara velat gråta så antar att reaktionen kom tillslut ändå.
Ja :/ jag hade tesen förra gången också, både innan och efter och fick låna hem den, så hade den även dagen efter, även fast jag hade på högsta tyckte jag inte att den hjälpte direkt tyvärr :/
Ja det kommer och går. Efter förra gången var jag nere i en vecka, sen blev det bättre men vissa dagar var riktigt skit och jag bröt ihop. Så det kommer väl och går. Det är värst när man är själv och alla tankar kommer. Så att försöka umgås med folk eller göra någonting underlättar, men självklart måste man få bryta ihop också, och gråta ut.
Vilken metod gjorde du? För jag fick börja med sprayen direkt jag slutat blöda. Men då var tanken att jag skulle gå på sprayen i en månad, men ringde efter 2 veckor då jag kände mig nedreglerad och det var jag ju. Men det funkar nog kanske inte på samma sätt om man tar sprutorna bara :/