I norr skrev 2015-04-16 22:28:08 följande:
Kan tänka mig att det är väldigt nervöst. Känner själv att jag bara vill att tiden ska gå tills man har typ alla svar, det är och har varit en himla väntan hela tiden.
Det är vårt första IVF, har försökt själva i drygt två år och de hittar inget "fel" på någon av oss under utredningen så jag har bestämt mig för att det ska funka helst på det första försöket (jag e säkert den första som tänker så ;) )
Läkaren vi träffade hette Leif, förstod på barnmorskan att han bara kom dit och jobbade ibland men de var alla väldigt trevliga.
Känns kul att kunna följas åt och dela sina tankar med nån/några som är i ungefär samma läge.
Håller alla tummar att det funkar för er!
Jo man blir bokstavligt talar gråhårig av all väntan, hittade mitt första gråa hårstrå i söndags :/
Vi skulle också haft Leif vid första besöket, så letade upp lite info om honom! Han var tydligen med och startade cura-kliniken nere i Skåne, tydligen skitduktig :)
Sen fick vi en återbudstid två veckor tidigare och fick då Sofia och trivdes bra med henne! Hon gjorde också ägguttaget, och sen fick vi Solensten till insättningen, grundpelaren :)
Håller tummarna för er också, att ni får många fina ägg och att de sen blir befruktade och fäster :)
Vad är ni i för ålder?
Åker bort till London över helgen med mina systrar, ska bli skönt att få annat att tänka på! Ska testa sen på tisdag och få vårt efterlängtade plus :)