Östgötar som planerar barn 2016
Jag hoppar in här jag med. Haft fullt upp så kanon att du ville starta en tråd för oss! :)
Bor i Linköping, fyller 25 i sommar.
Har en dotter född juli 2013 och nu är det dags för ett syskon till henne. Vi kommer börja försöka i maj. Borde ha ÄL i mitten på maj ungefär och det känns lagom. Vi väntar till Maj för att dotter ska hinna bli iallafall 2,5 år när ett syskon kommer (förhoppningsvis) Känns som en lagom åldersskillnad. Skulle gärna börja tidigare men sambon vill i Maj så då kör vi då. :)
Jag tog ut spiralen för 1,5 vecka sen ungefär och igår kom min mens, precis som den skulle. Hoppas att mina cykler fortsätter vara regelbundna nu fram till maj så inte cykeln blir förskjuten. Känns så spännande och pirrigt. Känner mig verkligen redo för en till liten bebis nu. Det har gått i vågor. Från att ha känt mig nöjd med bara ett barn och vänta flera år till att bara över en natt ha sån längtan och vilja ha ett barn nu. Sen har jag hur många vänner som helst som väntar barn vilket inte gör att man längtar mindre.
Nu hoppas jag att jag kommer få ett vik så jag hinner jobba upp fp lite innan nästa bebis. Mitt vik jag har nu tar slut efter denna månad skulle jag tro och jag har bara jobbat 30% så har inte direkt kunnat höja fp nått. Har ev nått på gång och hoppas det går vägen! :)
Tycker det är kanon med en sån här tråd. Jag var med i en sån när jag väntade dottern och vi gick och fikade och hade kontakt. Dock blev det inte så mycket efter bebisarna kom tråkigt nog. Men har kontakt med ett par stycken som blivit väldigt goda vänner. :)