Östgötar som planerar barn 2016
Så helt oplanerat och det har väl vänt upp och ner på allt just nu men vi är väldigt glada det är vi.
Jag är i v.4+6 och har bf 13 mars! Du då? Jobbigt med illamående... När kom det? Jag känner ingenting av det än, men det kommer väl snart :(( Hoppas inte!
Å vad härligt att vara så nära ul ändå! Jag vill bara spola fram tiden! Ska du göra kub? Vi har fått hem papper om det nu men vet inte om vi ska göra det eller inte. Lutar åt inte. Vi får ändå ett ul, har fått tid för det den 2 september men inskrivning veckan innan den 25e augusti. Så nu går ju jag bara och längtar tills sommaren är slut. Haha
Hihi ja så kan det bli ibland :D Men vad spännande!
Jag har BF 11/2 så en dryg månad innan. :) Illamåendet kom runt v6 och sen v8 blev det så jobbigt så jag fick tabletter utskriva. Nu i vecka10 så har det gett med sig en aning. Behöver som sagt inte äta tabletterna längre. Hoppas du slipper sånt där skitjobbigt illamående. :)
Vi ska göra KUB, vi känner att vi vill veta och sen ta beslut utifrån det. Gjorde det med dottern och det kändes bra. :) Aha får ni papper hem? Åh du ska se att tiden kommer gå fort till det är dags för erat ul med. :D