Östgötar som planerar barn 2016
Min mens har precis tagit slut så nu kör vi igång med vårat första försök. Äl borde vara om ca 1,5 vecka. Så spännande! :)
Min mens har precis tagit slut så nu kör vi igång med vårat första försök. Äl borde vara om ca 1,5 vecka. Så spännande! :)
Hur går det för alla? :)
Själv väntar jag på ÄL och det känns som alla andra har eller har haft ÄL just nu förutom jag. Är jätte otålig! Dagarna går så himla sakta.:P
Du är inte ensam, jag väntar jag också på ÄL :) fick svagt utslag på äl test idag så bara att fortsätta vönta och hoppas det blir starkare och starkare :D
Håller tummarna för plus nu!
Åh idag längtar jag ännu mer, mottog precis en kompis gravidbesked! Men det är skräckblandad förtjusning, åkte på både kolik och förlossningsdepression förra gången men känner mig verkligen mer förberedd nu.
Men åh vad kul! Då längtar man ju inte mindre!
Med sånt i ryggsäcken så tror jag att man kommer ha en helt annan syn och förväntan på nästa bebis än med första. Så känner jag iallafall, det är skönt att ha det med sig och veta att det är okej med dessa konstiga tråkiga känslor man kan känna i början.
Fick min mens idag, en dag tidigt
Känner mig lite depp ...tyckte jag hade symtom ...men det är bara att ta nya tag!
Hej! Någon av er som använt ovia-appen för att hålla sig uppdaterad om mens och ägglossning? Verkar bra, men har precis startat. Ha en fin helg!
Gick från ett knappt synligt streck till detta mellan igår och idag. Visst är det inte ett positivt test men det borde väl betyda att det närmar sig? :) syns så dåligt i kameran men myckt starkare än igår.
Ingen äl här ännu, hade hoppats på att den skulle komma idag så cykeln blev 30 dagar men icke det. Börjar bli riktigt otålig nu. Hoppas äl kommer inom en vecka annars blir jag galen. Haha
Jag använder p tracker.:)
Haha vilken tur då :) får se hur det ser ut i morgon!