-
Tråkigt! Ja det kan ju vara så att du missade stegringen och sen att den hann minska igen till dagen efter när du tog nästa test. Eller så har äl inte varit ännu. Svårt att veta. Hoppas ni prickar den ändå!Joozzaan skrev 2015-05-22 14:25:09 följande:Testade på morgonen efter jobbet i tre agar efter men blev aldrig starkare än på bilden jag lade upp här... kan ju ha missat äl eller så försvann det :/
-
Men åh vad spännande! Kul att vi har bim typ samtidigt. Håller tummarna :)Nrk79 skrev 2015-05-22 23:12:12 följande:
Fick en gynundersökning igår och idag och fick då veta att det är ägglossning typ idag el i morgon. Vi har "jobbat på" så nu är det bara att hoppas och vänta på bim som är 6/6 tror jag. :) Spännande!
-
Ser ut vara på gång inom de närmaste dagarna. Spännande :)Joozzaan skrev 2015-05-24 11:57:52 följande:
Såhär ser det ut idag :)
-
Åh vad kul med bröllop, hoppas ni får en jättemysig dag! :) Tiden kommer gå fort och sen helt plötsligt är det dags! Visst är det skönt att kunna dela detta med andra i samma situation och som dessutom bor nära. :)marol skrev 2015-05-25 00:15:34 följande:
Har varit frånvarande gällande att skriva under ett bra tag nu. Dels för att försöken inte dragit igång och dels pga bröllopsplanering. Har däremot kikat in för att kolla till er. Men nu ni, nu kommer även jag ventilera här! På lördag är det nämligen vårt bröllop och idag startade "sista" mensen, i alla fall sista mensen innan försök så om drygt en vecka ska det börjas Äntligen äntligen äntligen... Lycka till alla! Känns så härligt. Älskar att dela detta med andra i samma sits.
-
Vet inte om vi pratat om tidiga ul. Har för mig det. Men vet ni nånstans där man kan göra ett tidigt ul ? Storken här i lkpg där jag gjorde med dottern har jag för mig att de stängt igen?
-
Välkomna! Vad kul att vi blir fler! :)
-
Jag testa idag på äl+7 och kunde ana ett svagt streck men ropar inte hej ännu. Känns så tidigt och strecket försvann efter 5-10 minuter.
-
Håller tummarna att det är äl på g!skatergirl81 skrev 2015-05-29 18:28:44 följande:
Idag har jag ont i äggstockarna, hoppas att det betyder att det är ägglossning nu!!
Hur går det för alla?
-
Igår testade jag på bim-4 och fick ett svagt med väldigt tydligt plus! Så förhoppningsvis blir det en liten februaribebis. Har svårt att förstår att jag är gravid och vågar inte tro det riktigt fören jag tagit ett digitalt test på fredag. Nu känns allt som en dröm. :)
-
Tog nytt test idag och nu börjar jag smälta att jag faktiskt är gravid. Det är verkligen svårt att fatta. :) Beräknat blir det runt 11-12/2. Ska bli så spännande! :)