Östgötar som planerar barn 2016
Vi har en flicka som snart blir 3 år så detta blir vårt andra. Men minst lika spännande denna gång!
Absolut, jag är nog nästan mer pirrig inför denna graviditet än med första. Nu vet man vad som väntar. :)
Vi har en flicka som snart blir 3 år så detta blir vårt andra. Men minst lika spännande denna gång!
Absolut, jag är nog nästan mer pirrig inför denna graviditet än med första. Nu vet man vad som väntar. :)
Hej hopp!
Har kollat här i tråden lite och hoppar gärna in jag också :)
Min sambo och jag är båda 25år och bor i Nrkpg. Jag tog ut min p-stav för nästan exakt ett år sedan och vi har väl inte jobbat så jättemycket på att bli gravida. Men nu är det dags på riktigt eller vad man ska säga (ha sex mer regelbundet och ha bättre koll på äl osv).
Eftersom vi har kört oskyddat i ett år redan så är det klart att nojan över att "inte kunna bli gravid" har startat lite smått. Men jag/vi försöker att inte tänka på det!
Hoppas hur som helst på en bebis vår/sommar 2016 :)
Jag fick hem ett gäng ägglossningstest igår. Hade velat fram och tillbaka om jag skulle köpa eller inte men köpte tillslut. Nu hoppas jag bara att min cykel ska bli regelbunden framöver. :)
Kul att vi är några stycken jämngamla, jag är också 25, eller blir det i sommar. :)
Så spännande! Jag väntar in min mens som borde komma imorgon eller måndag sen kör vi också igång. Så pirrigt! :)
Idag kom mensen. Brukar få spottings nåndag innan men hade inga alls och helt plötsligt vid lunch kom mensen. Nu är det snart dags, äl borde komma om 2,5 vecka :) när har du äl javli?
Mina cykler är lite oregelbundna men mellan 30-36 dagar, gissar på ÄL mellan 9-13 maj någon gång. =)
så nervös.. hade äg förra veckan.. håller tummarna.. har kanske råkat kolla på lite fina barnkläder redan.. haha är jag ensam om de ?
ps. jag är inte 98
Kunde inte skriva till dig Desideri eftersom din sida var privat. Du får gärna skriva till mig =)
Hoppas på plus här i tråden! :)
Min mens kom i måndags men har minskar så den är över om nån dag eller två gissar jag på. Ägglossingen borde vara om ca 1,5-2 veckor och om 1 vecka kommer jag börja testa med äl test. Det är helt sjukt så snabbt tiden har gått och att det snart är dags. Det var ju en evighet kvar nyss ju. :)
Go morgon! Vaknade med mens så ingen bebbe här. Vi får satsa på nästa äl. Kram!