Östgötar som planerar barn 2016
Hur många av er har barn sedan tidigare och för hur många blir detta första barnet?
För vår del blir det andra barnet, har en dotter på snart 3 år.
Hur många av er har barn sedan tidigare och för hur många blir detta första barnet?
För vår del blir det andra barnet, har en dotter på snart 3 år.
Oj vad lugnt det varit i tråden. Hos oss går det bra, jag väntar svar från olika jobb men får aldrig nått. Hoppades på att få nått innan vi skulle börja försöka men tror inte det blir så. Så himla typiskt.
Det var tänkt att vi skulle börja i maj men jag tror vi kommer börja i april lite halvhjärtat för att min äl i maj är så sent. :P
Hur går det för er andra?
Jag och sambon var lite spontana idag bara och sa att nu kör vi...varför vänta...vi blir inte yngre liksom.
Så nu körde vi..utan att avbryta ????... bröllop är sedan tidigare flyttat till nu i sommar då det är en finare årstid att gifta sig. Mig gör det inget om jag skulle vara gravid på bröllopet. Sen vet man ju inte hur länge det tar att bli gravid. Det händer när det händer.
Känner mig bara så himla lycklig och förväntansfull nu!
Vad spännande! :)
Vi ska snart med börja, fick mens i fredags och ägglossning borde bli om 2 ½ vecka typ. Vi tjuvstartar en månad tidigare än tänkt. :)
Ja precis, sökt flera tjänster men inget svar ännu så ikväll ska jag skicka iväg lite mail för att se hur det går i antagningsprocessen. Hade helst viljat ringa men denna veckan och nästa har jag blivit inringd som vikarie så har inte möjlighet. Skönt med lite jobb iallafall! :)
Tack! Vilka beställde du? Jag har apotekets kvinna. Försöker komma ihåg att ta en om dagen men det är svårt när man inte har någon rutin alls på de. :)
Smart att hälla över in en annan burk. Det ska jag tänka på sen när denna burk jag äter nu är slut. Efter denna så börjar jag med gravid vitaminer också.
Jag dricker något glas ibland, har blivit nått glas till middagen nu vid påsk tex. Vi dricker väldigt sällan och nu framöver så kommer jag nog inte dricka något mer alls. Kanske något glas om mensen kommit och det inte tar sig :P haha
Med dottern så slutade jag när jag visste att jag var gravid, två veckor innan pluset var jag ute med vänner och drack en del, det var sista innan jag visste att jag var gravid.
Har precis haft tant röd på besök och funderar på om vi ska börja på denna Äl eller nästa. Vill egentligen nästa..någon mer som snart ska börja?
Njae..vet inte riktigt..hihi..får fundera lite. Hade egentligen velat ha lite senare på våren. Dottern är född i maj och det var jättebra tid att få barn på. Men sen får man väl räkna med att det kan ta ett tag...
Hej. En fråga till er andra... Berättar ni för er partner när ni har ägglossning eller "kör ni bara" på? //Norpan
Förra gången pratade vi inte om ägglossningen alls, bara körde..hjälpte att slappna av lite.
Desideri: blir detta ert första eller har ni barn sedan tidigare?