skatergirl81 skrev 2015-04-06 22:53:38 följande:
Nä jag har ingen koll alls på ägglossningen, också därför jag räknar med att det kan ta ett tag när man inte prickar in med vilje.
Jag har svårt att se mig som "bruden" med marängklänning...vill ha något enklare typ lite finare sommarklänning. Får se vad det blir, men köper hellre en klänning jag kan ha vid flera tillfällen. Vi vill inte ha någon brölllopsfest utan bara vigsel med bara oss och sen åka på bröllopsresa nånstans i europa en vecka, kanske Italien.
Idag har jag joggat i skogen...försöker äta bra och så....vill vara i så bra form som möjligt och ha en stark kropp inför graviditeten.
Hur länge ska man ha varit tillsammans innan man skaffar barn tycker du?
Det låter precis som vi har tänkt! Vi vill inte heller ha något stort typiskt bröllop - jag tänker lite amerikanskt som många går för nu för tiden. Sambon och jag ställde oss själva frågan om vi ville lägga 80 tusen + på ett bröllop. Nej det vill vi inte. Vill vi spara ihop dom pengarna och lägga 80 tusen + om några år. Nej det vill vi inte heller.. Det är fasligt mycket pengar att lägga på EN dag. :P Pengar vi hellre lägger på en insatslägenhet osv.
Jag har faktiskt ingen aning om hur länge man bör vara ihop.. Det kan ju vara bra att ha delat vardagen tillsammans och bo ihop för att se hur man funkar när förälskelsen lagt sig. Själv blev jag sugen på barn efter ett halvår tillsammans med min sambo. Som en av och på-knapp! Haha. Jag har långa förhållanden bakom mig där jag varken velat gifta mig eller skaffa barn så jag blev jätteöverraskad! Nu har vi varit tillsammans i tre år. Ni då?