• pannkakan87

Östgötar som planerar barn 2016

Nu tar jag tjuren vid hornen och göra en egen tråd för oss från Östergötland som vill följas åt till pluset under 2016. Även ni som börjar försöka 2015 är självklart välkomna. Glad 

Ni får jättegärna presentera er lite, berätta hur många barn ni ev. har sedan tidigare, när ni tänkt försöka börja planera, varför ni väntar, jobb/studier osv.

Hoppas att vi kan följas åt när alla plusar och att det kanske även kan leda till någon träff sen i framtiden med alla bebisar! TystPlus

Välkomna!!

• Svar på tråden Östgötar som planerar barn 2016
  • Joozzaan

Precis hemkommen från inskrivningen och allt gick bra minus det faktum att jag höll på att svimma efter hon tagit blodprov haha... Brukade vara blodgivare och klarade det utan problem men nu blev jag helt yr och hörseln försvann, ändå tog hon bara 3-4 rör. Måste ju vara ett tecken på att något sker i kroppen i alla fall. Nu längtar jag till ultraljud den 15:e :)

• skatergirl81
    Joozzaan skrev 2015-09-03 13:23:28 följande:

Precis hemkommen från inskrivningen och allt gick bra minus det faktum att jag höll på att svimma efter hon tagit blodprov haha... Brukade vara blodgivare och klarade det utan problem men nu blev jag helt yr och hörseln försvann, ändå tog hon bara 3-4 rör. Måste ju vara ett tecken på att något sker i kroppen i alla fall. Nu längtar jag till ultraljud den 15:e :)

Kul med inskrivning! Skönt att allt gick bra förutom yrsel.
  • Qem

Blir så frustrerad över min kropp! Brukar vanligtvis få äggviteflytningar vid ä i kanske max två dagar. Den här gången har det hållt på sedan i fredags, är alltså inne på femte dagen med sådana flytningar! Är det normalt? Kan kroppen tillverka sådana flytningar när man inte har äl? Har så oregelbunden cykel att det är det enda tecken jag har för att veta när äl är, och så drar det ut så på det! Blir så frustrerad...

• pannkakan87
    Qem skrev 2015-09-15 10:51:31 följande:

Blir så frustrerad över min kropp! Brukar vanligtvis få äggviteflytningar vid ä i kanske max två dagar. Den här gången har det hållt på sedan i fredags, är alltså inne på femte dagen med sådana flytningar! Är det normalt? Kan kroppen tillverka sådana flytningar när man inte har äl? Har så oregelbunden cykel att det är det enda tecken jag har för att veta när äl är, och så drar det ut så på det! Blir så frustrerad...

Jag hade flytningar mellan äl och bim när jag var gravid sist
  • Qem
    pannkakan87 skrev 2015-09-15 11:30:27 följande:

Jag hade flytningar mellan äl och bim när jag var gravid sist

Det bådar ju gott! Hoppas! :)
  • Joozzaan

Idag är det ultraljud! Har knappt sovit en timme bara för jag är så nervös... nu håller vi tummarna att det finns en liten bebis där inne! :)

• Maalon
    Joozzaan skrev 2015-09-15 12:53:30 följande:

Idag är det ultraljud! Har knappt sovit en timme bara för jag är så nervös... nu håller vi tummarna att det finns en liten bebis där inne! :)

Lycka till :D Jag har en vecka kvar till mitt ultraljud och är redan nervös, haha, kan inte ens föreställa mig hur du mår några timmar innan :P
Svar på tråden Östgötar som planerar barn 2016