• pannkakan87

Östgötar som planerar barn 2016

Nu tar jag tjuren vid hornen och göra en egen tråd för oss från Östergötland som vill följas åt till pluset under 2016. Även ni som börjar försöka 2015 är självklart välkomna. Glad 

Ni får jättegärna presentera er lite, berätta hur många barn ni ev. har sedan tidigare, när ni tänkt försöka börja planera, varför ni väntar, jobb/studier osv.

Hoppas att vi kan följas åt när alla plusar och att det kanske även kan leda till någon träff sen i framtiden med alla bebisar! TystPlus

Välkomna!!

• Svar på tråden Östgötar som planerar barn 2016
  • pannkakan87

Här är det ägglossning på gång denna vecka (kör med natural cycles) så nu myser vi på och hoppas på ett nytt plus i november! Tyst 

Hur går det själv Jozzan?

Har så himla svårt med äl-testerna, de ger inget utslag men jag känner att äl är på g och enligt tempen så är den ju också det.. Men vi får väl se om de ger något utslag innan veckan är slut för då ska i alla fall äl har skett. Är det bara jag som har svårt med ältester? :/

• miachr78

Bim på torsdag. Testade i går med negativt resultat men kanske att det kan ha varit för tidigt. Känns som mensen har kommit hela tiden men det har den inte. :)

• StillAlive

Bim -4 idag. Ömmande bröst sedan bim -7/8 samt mensvärksliknande värk. Kan de vara tidiga symtom? Tänkte testa med CB digital imorgon eller på tors. 

• Joozzaan
    pannkakan87 skrev 2015-10-20 06:57:04 följande:

Här är det ägglossning på gång denna vecka (kör med natural cycles) så nu myser vi på och hoppas på ett nytt plus i november!  

Hur går det själv Jozzan?

Har så himla svårt med äl-testerna, de ger inget utslag men jag känner att äl är på g och enligt tempen så är den ju också det.. Men vi får väl se om de ger något utslag innan veckan är slut för då ska i alla fall äl har skett. Är det bara jag som har svårt med ältester? :/

Åh spännande, ska hålla tummarna för er! :) jag hade också svårt med äl testerna... fick ALDRIG fullt utslag då enligt dom hade jag aldrig ÄL eller så missade jag den varje gång.

För mig går det bara bra (hoppas jag) är i vecka 18 nu och äntligen börjar magen synas lite hehe. Ska på rul nästa vecka och ska bli kul att få se bebis igen!
  • Joozzaan
    StillAlive skrev 2015-10-20 10:01:38 följande:

Bim -4 idag. Ömmande bröst sedan bim -7/8 samt mensvärksliknande värk. Kan de vara tidiga symtom? Tänkte testa med CB digital imorgon eller på tors. 

Just det var mitt första och enda symptom innan jag plussade! Hoppas hoppas :)
  • Joozzaan
    miachr78 skrev 2015-10-20 09:48:18 följande:

Bim på torsdag. Testade i går med negativt resultat men kanske att det kan ha varit för tidigt. Känns som mensen har kommit hela tiden men det har den inte. :)

Håller tummarna art nästa test visar plus :)
  • pannkakan87
    skatergirl81 skrev 2015-10-20 17:11:50 följande:

Jag fick ingen äl denna månad..känna ju lagom kul..en månad bortkastad!

Hur vet du det?:/ tempar du?
  • Maalon

Jag har gått in i vecka 15 idag, mår som jag gjort hela tiden ungefär :) Hoppas på att jag ska få bli lite piggare nu i trimester 2. Annars rullar allt på som det ska. 4 veckor kvar till vårat rul, längtar så mycket! :)

• Javli

Längesedan jag skrev här!

Jag hejar på er alla!!

Har precis gått in i v 23 och känner bebis mer och mer.

Svar på tråden Östgötar som planerar barn 2016