• pannkakan87

Östgötar som planerar barn 2016

Nu tar jag tjuren vid hornen och göra en egen tråd för oss från Östergötland som vill följas åt till pluset under 2016. Även ni som börjar försöka 2015 är självklart välkomna. Glad 

Ni får jättegärna presentera er lite, berätta hur många barn ni ev. har sedan tidigare, när ni tänkt försöka börja planera, varför ni väntar, jobb/studier osv.

Hoppas att vi kan följas åt när alla plusar och att det kanske även kan leda till någon träff sen i framtiden med alla bebisar! TystPlus

Välkomna!!

• Svar på tråden Östgötar som planerar barn 2016
  • Jossi91

Jag hoppar in här om det är okej? Jag är 24 år och min sambo 28, vi bor i Norrköping och båda jobbar. Vi har inte försökt aktivt men jag antar att det här räknas som första försöket. Jag är på BIM+3 med ömma bröstvårtor, ont i ländryggen, illamående som kommer och går samt blir lätt andfådd. Vet inte om jag inbillar mig allt men brukar inte ha några direkta symtom vid mens. Väntar nog veckan ut med att testa, så länge inte mensen hinner komma vill säga.

• miachr78

Hej. Har inte varit här på ett tag men nu är jag tillbaka :) ägglossning igår och denna månaden ska vi lyckas.

• pannkakan87

Här kom första mensen igår efter missfallet. Så den 21 är det äl igen och i november hoppas vi ännu ett efterlängtat plus som kan gå hela vägen denna gång.

• pannkakan87

Är det någon här som vet om man kan göra tidigt vul på Lovisamottagningen? Typ i vecka 9 eller nåt? Är inte gravid men tänkte sen när jag blir det igen.

• skatergirl81
    pannkakan87 skrev 2015-10-10 21:34:19 följande:

Är det någon här som vet om man kan göra tidigt vul på Lovisamottagningen? Typ i vecka 9 eller nåt? Är inte gravid men tänkte sen när jag blir det igen.

Jag vet inte men eftersom du haft missfall så kanske de är extra snälla, står det inget på hemsidan?
Svar på tråden Östgötar som planerar barn 2016