BF i slutet av november! Följas åt?
Hejsan!
Fick vårt efterlängtade plus idag och enligt beräkningar bör BF bli 26/11. Finns så mycket frågor som det skulle vara roligt att dela med andra. Är det någon mer omkring där som vill följas åt? :)
Hejsan!
Fick vårt efterlängtade plus idag och enligt beräkningar bör BF bli 26/11. Finns så mycket frågor som det skulle vara roligt att dela med andra. Är det någon mer omkring där som vill följas åt? :)
Miette84: I svedala!
Nina1980: Precis :) Åh vilket fint sätt att berätta på!!! De kommer säkert bli väldigt överaskade och jätteglada! :)
Sitter också och klurar på något roligt sätt att dela med oss av nyheten. För mina föräldrar är det andra barnbarnet och för min sambos första.
Hej!
Jag hoppar också in här!
Jag är gravid efter IVF. BF 27/11. 4+6 idag.
Ska på VUL den 10 april. Hoppas det ska kännas lite mer verkligt och mindre oroligt efter det.
Har molvärk som känns som mensvärk.
Är 36 år och finns i Karlshamn. Inga tidigare barn utan bara många år av krångel. Har berättat för min pappa men inte för svärföräldrarna än. Ska vänta med det tills det gått lite längre.
Kul att läsa hur ni alla berättat eller tänker berätta för era familjer! Jag har ett litet dilemma.. Jag tror att de allra flesta kommer bli väldigt glada, men min mamma är nog mindre förtjust i tanken på att bli mormor.. Har lite svårt att avgöra hur ja tror hon ska reagera. De borde inte komma som någon chock för henne.. Någon som harr tips på hur man berättar när reaktionen är oviss? Haha
[quote=75072468][quote-nick]Miette84 skrev 2015-03-27 07:48:14 följande:[/quote-nick]
Ok, då bor vi nästan "grannar"
[/quote
Kul! Har ni haft svårt att få tid hos en barmmorska? Har hört att köerna kan vara långa.
Kazza: Stort grattis och välkommen in i tråden!
Miette84: Kul! Har ni haft svårt att få tid hos en barmmorska? Har hört att köerna kan vara långa.
Miette84: Kul! Har ni haft svårt att få tid hos en barmmorska? Har hört att köerna kan vara långa.
Den 14/4 ska jag till någon läkare, vet ej vad som ska ske där?!
Den 17/4 är inskrivningssamtalet.
Vi ska till Bm den 9 april har du varit hos barnmorskan än?