• DazaC

BF i slutet av november! Följas åt?

Hejsan!
    Fick vårt efterlängtade plus idag och enligt beräkningar bör BF bli 26/11. Finns så mycket frågor som det skulle vara roligt att dela med andra. Är det någon mer omkring där som vill följas åt? :)

• Svar på tråden BF i slutet av november! Följas åt?
  • frida1991

Jag känner precis som er! Är gravid i v.6 tagit två tydliga test som visade gravid. Ändå tror jag inte på att jag har en bebis i magen som växer. Bokat in tidigt ul om två veckor, får jag höra hjärtat där då vågar jag vara glad. Man här ju alla skräckhistorier...någon som varit orolig och fått höra hjärtat och att allt var bra?

• miela33
    efg skrev 2015-03-27 12:44:37 följande:

Hehe ja ellerhur. Tror nog de är bäst att va rakt på sak. Faktiskt. Även om de är lite trist.

Vilken rolig ide det sär var! Yror inte ja snor den men har inge hört talas om den förut!

Läste den här på fl om roliga sätt att berätta på :)
  • miela33

Kan någon vara snäll o förklara en sak för mig?

Många här skriver att dom är i v 6-7 o har Bf innan mig, men jag är bara i v 5 (4+4.) hur kan det vara så? Har ni/dom haft längre mellan mens då? Eller hur kan det komma sig? Helt förvirrad!!

• Miette84
    miela33 skrev 2015-03-28 11:27:06 följande:

Många här skriver att dom är i v 6-7 o har Bf innan mig, men jag är bara i v 5 (4+4.) hur kan det vara så? Har ni/dom haft längre mellan mens då? Eller hur kan det komma sig? Helt förvirrad!!

jag har laddat ner en app  som heter gravid kalender och den säger att jag  e i vecka 7  6+3  HAR 234 dagar kvar till BF  SÅ 17/11 CA
  • Sandravanilj

jag har olika appar som räknat ut min bf :) och jag har ca 35 dagar menscykel så har ganska lång :) sen kan det ju bli andra datum när vi varit på ul :D
  • Amazinglife

Om de har gått längre än dig så är de ju självklart att de har BF före dig?
  • miela33
    Amazinglife skrev 2015-03-28 12:24:55 följande:

Om de har gått längre än dig så är de ju självklart att de har BF före dig?

Ja men om de skiljer 4 dagar på bf o dom e i v 7 o ja i v 5. Borde väl vara ca 14 dagar skillnad på bf då?
  • miela33
    Miette84 skrev 2015-03-28 11:45:24 följande:

jag har laddat ner en app  som heter gravid kalender och den säger att jag  e i vecka 7  6+3  HAR 234 dagar kvar till BF  SÅ 17/11 CA

Har oxå den appen, plus 2 andra, inte bestämt vilken ja gillar bäst :) men kan nog stämma här då v 5 ( 4+4 dagar) 247 dagar kvar o bf 30/11 el 1/12 apparna är inte överens.

Tack för svar :) klarna lite för mig nu :)
  • miela33
    Sandravanilj skrev 2015-03-28 11:57:04 följande:

jag har olika appar som räknat ut min bf :) och jag har ca 35 dagar menscykel så har ganska lång :) sen kan det ju bli andra datum när vi varit på ul :D

Jag vet att datum kan ändras vid ul, jag har bara 26-27. Dagars menscykeln, har en son som fick vattenkoppor igår och jag är vansinnigt trött. Tyckte bara de lät konstigt :)
  • Amazinglife
    miela33 skrev 2015-03-28 13:00:28 följande:
    Ja men om de skiljer 4 dagar på bf o dom e i v 7 o ja i v 5. Borde väl vara ca 14 dagar skillnad på bf då?
    Ja fast de skrev du inget om så de kunde ja inte spekulera i.. . Du skrev att de va konstigt att de som hade gått längre ändlig hade BF före dig, nån annan information fanns inte.. Ja trodde du blivit förvirrad av grav hormon ;)
Svar på tråden BF i slutet av november! Följas åt?