• DazaC

BF i slutet av november! Följas åt?

Hejsan!
    Fick vårt efterlängtade plus idag och enligt beräkningar bör BF bli 26/11. Finns så mycket frågor som det skulle vara roligt att dela med andra. Är det någon mer omkring där som vill följas åt? :)

• Svar på tråden BF i slutet av november! Följas åt?
  • Miette84
    miela33 skrev 2015-04-10 09:38:40 följande:
    Låter inte som de ska vara så farligt, finns ju dom som blöder ordentligt o endå bäbisen mår bra! Hur mår du annars? Jag börjar få bukt me illamående här nu, men känner mig lite "tung" framtill. O svullen som attan igår kväll, stramade åt riktigt i huden vid magen. Lite sådär halv mysigt :)
    De hittade inget foster vid vul men hinnsäck och gulesäck och en misstänkt missbildning på livmodern och troligtvis en cysta på 4 cm
  • Miette84
    Miette84 skrev 2015-04-10 13:47:10 följande:
    De hittade inget foster vid vul men hinnsäck och gulesäck och en misstänkt missbildning på livmodern och troligtvis en cysta på 4 cm
    Ska på en ny kontroll på onsdag
  • Sandra1992

Hej, ville bara säga att jag köpte en egen ultraljudsmonitor , sonoline ultraljudsmonitor hette den och provade den idag i v 10 (9+3) och hörde hjärtljuden efter en del letande , de va helt underbart :) den kostade 800kr men va värt varenda krona :) beställde den från billigatester.se :) gör snabb leverand me , beställde den igår och fick den idag :)

• efg

Hur mår ni? Fler som upplever att symptomen minskat lite..? Är i vecka 8.

• knasen85
    efg skrev 2015-04-14 10:46:33 följande:

Hur mår ni? Fler som upplever att symptomen minskat lite..? Är i vecka 8.

Är i v.8 har halsbränna. Annars lugnt. :)
  • efg
    knasen85 skrev 2015-04-15 12:49:09 följande:
    Är i v.8 har halsbränna. Annars lugnt. :)
    Har du haft mer symptom innan?

Jag hade jättemycket halsbränna och har nu tagit bort allt i kosten som orsakar halsbränna, är sjukt strikt och har knappt känt av det alls nu i några dagar!
  • Shoreline

Är nu i vecka 8 (7+4). Jag mår riktigt bra förutom att jag är så in i bomben trött! Igår mådde jag dock riktigt illa och var riktigt nära att kräkas. Fick använda seaband och tillslut tog jag en postafen för jag klarade inte att resa mig ur sängen. 
    Men idag mår jag inte alls lika illa. Så förhoppningsvis var det bara en engångsgrej :)

• eihr
    Miette84 skrev 2015-04-15 11:00:51 följande:

Fick konstaterat missfall idag så lämnar den här tråden

Beklagar verkligen :(

kram
  • Miette84
    eihr skrev 2015-04-16 08:54:00 följande:
    Beklagar verkligen :(

kram
    Får ta nya tag och nu väntar en utredning så det e i allafall positivt ????
Svar på tråden BF i slutet av november! Följas åt?