BF i slutet av november! Följas åt?
Hejsan!
Fick vårt efterlängtade plus idag och enligt beräkningar bör BF bli 26/11. Finns så mycket frågor som det skulle vara roligt att dela med andra. Är det någon mer omkring där som vill följas åt? :)
Hejsan!
Fick vårt efterlängtade plus idag och enligt beräkningar bör BF bli 26/11. Finns så mycket frågor som det skulle vara roligt att dela med andra. Är det någon mer omkring där som vill följas åt? :)
Hej, ville bara säga att jag köpte en egen ultraljudsmonitor , sonoline ultraljudsmonitor hette den och provade den idag i v 10 (9+3) och hörde hjärtljuden efter en del letande , de va helt underbart :) den kostade 800kr men va värt varenda krona :) beställde den från billigatester.se :) gör snabb leverand me , beställde den igår och fick den idag :)
Hur mår ni? Fler som upplever att symptomen minskat lite..? Är i vecka 8.
Fick konstaterat missfall idag så lämnar den här tråden
Hur mår ni? Fler som upplever att symptomen minskat lite..? Är i vecka 8.
Är nu i vecka 8 (7+4). Jag mår riktigt bra förutom att jag är så in i bomben trött! Igår mådde jag dock riktigt illa och var riktigt nära att kräkas. Fick använda seaband och tillslut tog jag en postafen för jag klarade inte att resa mig ur sängen.
Men idag mår jag inte alls lika illa. Så förhoppningsvis var det bara en engångsgrej :)
Fick konstaterat missfall idag så lämnar den här tråden